18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:

Bijdrager
    Vindplaats

Films huren

Weet iemand of er een mogelijkheid is om films te huren die zonder een internetverbinding af te spelen zijn.

Bijdrager
    McPim

Ja. Bij Apple.

Bijdrager
    Shmoo

Zit er geen videotheek in de buurt?

Bijdrager
    Vindplaats

Aan een video heb ik niets. Binnenkort ga ik naar Griekenland en in het vliegtuig is dan geen internetverbinding. Het zou dan handig zijn als ik op mijn Macbook ’n film kan bekijken.

Bijdrager
    McPim

Shmoo:lol: Maar heb je m’n link bekeken Vindplaats, dat is toch wat je wilt?

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  McPim.

Bijdrager
    Vindplaats

Ja, die had ik bekeken, maar niet goed gelezen. Nu heb ik hem opnieuw bekeken en zie dat je inderdaad de film offline kunt bekijken. Bedankt.

Bijdrager
    McPim

Graag gedaan.

Bijdrager
    Shmoo

Griekenland?

Voordat je goed en wel zit, en eens hebt gelachen naar de stewardessen sta je al weer op de grond en moet je uitstappen. Dat is wat nog geen 2 a 3 uur vliegen of ga via Miami?

Bijdrager
    Odiebla

Kos is vanaf Amsterdam dik 3.5 uur vliegen, ongeveer net zo ver als Reykjavik (waar ik in Februari was). Ik was maar wat blij dat ik wat te kijken had, 3.5 uur is lang genoeg om je te gaan vervelen met raam-staren.

Bijdrager
    computer space

TPB verhuurt ook films voor gratis.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    Shmoo op 14 september 2016

Dat is wat nog geen 2 a 3 uur vliegen

Een gemiddelde film duurt iets van 1,5 tot 2 uur, dus dat lijkt me keurig van lengte om de tijd te vullen.

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk dat mensen die zichzelf (meestal in gezelschap) niet voor 2 a 3 uur kunnen bezighouden grotere problemen hebben dan een film kijken zonder internet.

Bijdrager
    Odiebla

Wat een bullshit.

Bijdrager
    Imade
    Shmoo op 14 september 2016

Ik denk dat mensen die zichzelf (meestal in gezelschap) niet voor 2 a 3 uur kunnen bezighouden grotere problemen hebben dan een film kijken zonder internet.

Je hebt ook mensen die slapen of alleen op vakantie gaan…
    Ik ga bijvoorbeeld volgend jaar alleen op vakantie voor 8 dagen… lekker rust.

Bijdrager
    Shmoo

Zeer zeker, wat iedereen doet moeten ze zelf weten. Ik ga ook altijd alleen op vakantie maar ik maak geen topic aan om te vragen hoe ik een film kan kijken op mijn iPad of MacBook zonder internet wanneer ik volgende week met de trein een keertje naar Rotterdam Centraal moet terwijl ik normaal nooit met de trein ga. Zo speciaal is dat ook allemaal weer niet, vliegen binnen Europa. Met de bus van de ene kant naar de andere kant van het land is gewoon vergelijkbaar met elkaar maar dat zouden mensen nooit benoemen omdat het minder status heeft dan vliegen en de hele happening er om heen. Het is een emotie wanneer je het minder doet, te vergelijken met een nieuwe iPhone kopen op de eerste dag van lancering, dan gaan mensen ook ineens heel raar doen.

Dit zijn van die topics die eigenlijk gemaakt worden uit vreugde voor het vliegen of de vakantie dan werkelijk om een probleem op te lossen, want zeg nu zelf. Een film op de HD van je computer zetten is echt hogere wiskunde. We hebben allemaal toch wel eens een film gedownload.

Bijdrager
    McPim

Shmoo, je zit nu wel een hoop onzin te verkondigen. @vindplaats had het helemaal niet over vliegen of vakantie in zijn openingspost, en in het eerste antwoord werd zijn vraag opgelost. Daarna begon jij over de videotheek (grappig, dat wel) en kwam het vliegen pas ter sprake..(n)

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  McPim.

Bijdrager
    McPim

(en ik ken nog genoeg mensen die inderdaad nog nooit een film gedownload hebben, en ook echt niet weten hoe dat moet)

Bijdrager
    Absrnd

bestaan er ook nog postings waar Shmoo geen reactie heeft gegeven ?

@shmoo, dat jij 24/7 zit te staren naar het scherm in afwachting van een nieuwe post op OneMoreThing zodat jij weer je mening kan spuien,
    maar denk eens na dat er mensen zijn die dat niet doen, en voor de eerste keer een film op hun iPadje willen zetten, en echt geen idee hebben hoe of wat, en een zeer gewone vraag stellen, en jij de mogelijkheid hebt om daar een passend antwoord op te geven om die persoon te helpen ipv conclusies te trekken dat die persoon ” dom ” is:(

Misschien moet je weer even de reglementen na lezen voor een opfris cursus:)

Fatsoen
    Fatsoen is weliswaar een subjectief begrip, maar we doen een beroep op het gezonde verstand. Het volgende is niet toegestaan:

Persoonlijke aantijgingen of beschuldiging en belediging
    Taalgebruik dat in de normale, alledaagse omgang onwenselijk is, zoals vloeken en schelden
    Openbaar maken van persoonsgegevens zonder uitdrukkelijke toestemming
    Afbeeldingen of video’s van schokkende aard
    Expliciet seksuele, openlijk gewelddadige, bewust kwetsende bijdragen
    Het veroordelen of discrimineren van bevolkingsgroepen, minderheden of religies
    Bijdragen die het gebruik van drugs aanmoedigen
    Alle naakt ‘onder de navel’
    Topics of posts die geen enkel nut dienen (informatie noch vermaak)
    Topics of posts die bedoeld zijn de sfeer in de OMT community negatief proberen te beïnvloeden

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  Absrnd.
18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.