17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    ruudkraus

Films downloaden via nzb

Voor alle duidelijkheid ik ben een LEEK hier in.

Ik begrijp wel je hebt een reader nodig en dan nog een download site of programma.

Ik ben nu bezig met nzb matrix vind die redelijk overzichtelijk. Maar misschien weet iemand een beter. We zijn natuurlijk vreselijk verwend met die prachtige weergave’s van Apple. Download doe ik nu via SABnzb. Dat gaat ook allemaal vanzelf.

Weet iemand de makkelijkste en mooiste combinatie, of doe ik het goed/verkeerd.

Ik dacht me ook eens te wagen in dit gebeuren.

Ruud

Bijdrager
    Brambo1978

En FTD ????

Bijdrager
    Yannes

Sabnzbd+ is gewoon simpelweg het beste en snelste.

Bijdrager
    Brambo1978

Snap de vraag niet helemaal

Bijdrager
    Koetjesreep

Bij mij komt de vraag ook niet echt aan.

Bijdrager
    bluepower

hier al gekeken ?

Bijdrager
    ruudkraus

Ja sorry misschien iets onduidelijk daarin.

Kijk bij de Apple tv 2 ga je gewoon naar de films, zoekt een leuke cover uit kijkt nog effe naar de opm en je drukt op afspelen (rent movie).

Zo makkelijk werkt het met nzb niet begrijp ik.Je moet eerst ergens via een zoekmachine kijken wat er te vinden is. Ik heb nu NZB matrix gevonden. Die vind ik redelijk te doen. Duidelijk beeld (niet te druk) kunt de cover zien, je kunt naar http://www.imdb.com door klikken. Dan druk je op de nzb knop en SABnzbd+ neemt het over van daar.

De vraag doe ik het goed, of ben ik bezig met een omweg ??

Is de NZB matrix de mooist makkelijkste zoek machine of ??

Je begrijpt uit mijn vragen dat ik hier dus niks van ken.

De site http://www.binaries4all.nl/mac/ had ik inderdaad al eens gezien.

Maar ik ben meer aan het wikipedia-en om die site te begrijpen.

Vandaar ik vraag het hier eens.

Zie het als een DUMMIE vraag haha . Ik heb veel googled en zo. Maar nergens een dummie uitleg

Bijdrager
    bluepower