17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    ruudkraus

Films downloaden via nzb

Voor alle duidelijkheid ik ben een LEEK hier in.

Ik begrijp wel je hebt een reader nodig en dan nog een download site of programma.

Ik ben nu bezig met nzb matrix vind die redelijk overzichtelijk. Maar misschien weet iemand een beter. We zijn natuurlijk vreselijk verwend met die prachtige weergave’s van Apple. Download doe ik nu via SABnzb. Dat gaat ook allemaal vanzelf.

Weet iemand de makkelijkste en mooiste combinatie, of doe ik het goed/verkeerd.

Ik dacht me ook eens te wagen in dit gebeuren.

Ruud

Bijdrager
    Brambo1978

En FTD ????

Bijdrager
    Yannes

Sabnzbd+ is gewoon simpelweg het beste en snelste.

Bijdrager
    Brambo1978

Snap de vraag niet helemaal

Bijdrager
    Koetjesreep

Bij mij komt de vraag ook niet echt aan.

Bijdrager
    bluepower

hier al gekeken ?

Bijdrager
    ruudkraus

Ja sorry misschien iets onduidelijk daarin.

Kijk bij de Apple tv 2 ga je gewoon naar de films, zoekt een leuke cover uit kijkt nog effe naar de opm en je drukt op afspelen (rent movie).

Zo makkelijk werkt het met nzb niet begrijp ik.Je moet eerst ergens via een zoekmachine kijken wat er te vinden is. Ik heb nu NZB matrix gevonden. Die vind ik redelijk te doen. Duidelijk beeld (niet te druk) kunt de cover zien, je kunt naar http://www.imdb.com door klikken. Dan druk je op de nzb knop en SABnzbd+ neemt het over van daar.

De vraag doe ik het goed, of ben ik bezig met een omweg ??

Is de NZB matrix de mooist makkelijkste zoek machine of ??

Je begrijpt uit mijn vragen dat ik hier dus niks van ken.

De site http://www.binaries4all.nl/mac/ had ik inderdaad al eens gezien.

Maar ik ben meer aan het wikipedia-en om die site te begrijpen.

Vandaar ik vraag het hier eens.

Zie het als een DUMMIE vraag haha . Ik heb veel googled en zo. Maar nergens een dummie uitleg

Bijdrager
    bluepower

ik denk dat als je unison koopt in comb met open ftd dat je dan een heel eind komt.

Bijdrager
    uuuh_hello

Idd. Unison en Openftd

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Thijs van Tol
    Yannes op 25 januari 2011

Sabnzbd+ is gewoon simpelweg het beste en snelste.

Behalve als er een wachtword aan te pas komt. Dan kun je overnieuw de .par files downloaden en opnieuw uitpakken…

Bijdrager
    Scrooge McDuck

torrents, WTF.

Bijdrager
    Thijs van Tol
    Scrooge op 26 januari 2011

torrents, WTF.

Torrents? Lekker langzaam…

Bijdrager
    Scrooge McDuck

Met torrents haal ik altijd 10MB/s download. Met nzb nooit meer dan 5MB/s.

Wat een slimme opmerking.

Bijdrager
    uuuh_hello
    Meh1965 op 26 januari 2011

Ik gebruik zelf Binsearch icm Unison.

Wat is het voordeel van Open FTD in vergelijking met Binsearch behalve dat Open FTD niet werkt onder Leopard volgens hun site:-) ?

Ik heb OpenFTD gewoon draaien onder Leopard. Ik denk dat je Snow Leopard bedoelt:P
    OpenFTD is een soort rss-reader. Het haalt de nieuwste posten binnen oa films, muziek, softwares.

Bijdrager
    Dickie

OpenFTD heeft als voordeel dat het grafisch is en ‘men’ kan er overzichtelijk opmerken bij plaatsen over de kwaliteit en dergelijke. Dit draait overigens prima onder Snow Leopard hoor, geen probleem.

@Scrooge Jij haalt 10 MB/s via Torrents? Wow… Dan ben ik benieuwd waar je dat doet.. Je kunt trouwens wel abonnementen afsluiten voor nieuwsgroepen die de maximale snelheid van jouw verbinding garanderen.

Bijdrager
    Scrooge McDuck

Ik heb m’n eigen private tracker.

Ik haal altijd op private trackers wel boven de 10MB/s.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.