12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Ezri Dax

films 90 graden draaien.

Ik heb een filmpje gemaakt in 2008, met mijn toenmalige telefoon en die moet 90 graden gedraaid worden. Enig idee hoe ik dit kan doen?

Bijdrager
    TRA

Met Quicktime.

Bijdrager
    chatsmit
    Bijdrager
    KarelWillem

Met Quicktime inderdaad.

Maar… dan wel met Quicktime 7 Pro.

In Quicktime Player 10 gaat dat niet werken.

Bijdrager
    Yaris

Kan met verschillende programma’s, zie http://www.onemorething.nl/community/topic/film-roteren

Bijdrager
    Ezri Dax

Thanks! Vanavond meteen doen. Ik wil namelijk eindelijk maar eens een echte film maken van onze adoptiereis in Nigeria. En, twee van de belangrijkste filmpjes, gemaakt in het tehuis waar zij heeft gewoond, zijn dus gedraaid.

[edit]Vreselijke taalfouten eruit gehaald[/edit]

Bijdrager
    Afroman

Als je Final Cut Express hebt moet je naar het middelste scherm gaan en dan naar motion. Daar selecteer je 90 graden.

Bijdrager
    Ezri Dax
    Afroman op 27 september 2010

Als je Final Cut Express hebt moet je naar het middelste scherm gaan en dan naar motion. Daar selecteer je 90 graden.

Thanks! Eehm je moet je (i)(Power)(Mac)Book(Pro) aan het draadje leggen. nog maar 20%

Bijdrager
    1984

Ook gratis mogelijk met MPEG Streamclip 1.9.2

Bijdrager
    Ezri Dax

MPEG Streamclipt werkt uitstekend. Ook het omzetten van 3gp naar een ander formaat.

Is dit niet iets voor een sticky?

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is wat voor een sticky. Maar die is er al denk ik toch?

Moderator
    unSOUND
    MadDonna op 29 september 2010

Is dit niet iets voor een sticky?

Deze vraag is dan ook pas een keer of 20 voorbij gekomen…:wink: Dus met de zoekfunctie had je zo meerdere topics kunnen vinden in minder tijd dan het je heeft gekost om dit topic aan te maken…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.