9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    mac-hans

Filmregelbalk iWeb’09

Wie ervaart dit ook en wat is de mogelijke oplossing.
    Sinds ik met iWeb ’09 gebruik, werkt voor elk filmpje wat ik op mijn website plaats de filmregelbalk niet.
    Bij de films die ik in iWeb’08 online heb geplaatst doen de regelbalken het wel, ook nadat ik deze met iWeb’09 overschreven heb. De instellingen zijn allemaal hetzelfde gebleven. Zeer vervelend, ik wil dat mijn bezoekers de filmpjes op ieder moment kunnen stoppen en weer verder spelen wanneer zij willen.
    Wie heeft de oplossing?

Bijdrager
    KarelWillem

Dit zijn dan wel geen filmpjes maar het werkt hetzelfde:
    http://people.zeelandnet.nl/piccardt22/goes/Repertoire.html

Bij mij doen ze het dus wel.

Bijdrager
    mac-hans

Ha, ik had van jouw de eerste reactie verwacht KarelWillem. Maar dit is nog geen antwoord op mijn vraag. Ik krijg die regelbalk maar niet aan de praat. Het lijkt wel of iWeb’09 een stukje code vergeet.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, het is niet echt een antwoord, maar meer een bevestiging van het feit dat het probleem niet persé in iWeb zit.

Waar bekijk je je site mee, welke plug-ins draaien er, hoe en waar upload je de zooi? etc.

Ik heb even een testpagina online gezet. Bij mij gaat het dus goed.

http://www.freestyle4all.nl/filmtest/korte/test.html

Bijdrager
    mac-hans

Ik bekijk mijn site in Safari, Camino, Firefox, enz. Uploaden doe ik met iWeb zelf op mijn virtuele server bij Strato.
    Het vreemde is, zoals ik al zei, al het werk dat met iWeb’08 is gemaakt en met Transmit naar de server is geupload doet het wel en blijven het doen nadat ik ze met iWeb’09 heb overschreven. Het kan dus niet aan eventuele plug-ins liggen. Alles wat met ’09 is gemaakt weigert categorisch. Als ik even tijd heb zal ik eens met Coda gaan kijken of er een verschil tussen die pagina’s is, ik weet weinig van code af maar Coda heeft mij al eens eerder gered met het maken van mijn Contact pagina.

Bijdrager
    mac-hans
    ”KarelWillem”

Nee, het is niet echt een antwoord, maar meer een bevestiging van het feit dat het probleem niet persé in iWeb zit.

Waar bekijk je je site mee, welke plug-ins draaien er, hoe en waar upload je de zooi? etc.

Ik heb even een testpagina online gezet. Bij mij gaat het dus goed.

http://www.freestyle4all.nl/filmtest/korte/test.html

Ik vergeet helemaal naar je filmpje te kijken, maar die doet het inderdaad prima.
    Wat doe ik dan verkeerd?

Bijdrager
    KarelWillem

Misschien eens uploaden op de ‘oude manier’?

Dus naar een map op de harddisk en dan met Transmit op je server.

Bijdrager
    mac-hans

Ik zit net met Coda naar de parameters van de controler van een werkende en een niet werkende film te kijken.
    Geen verschil dus. Een groot raadsel!!

Bijdrager
    mac-hans

Gevonden!!!
    Ik heb rond de films een kader geplaatst, een afbeelding zonder vulling dat lag dus over mijn film heen en zodoende reageerde de regelbalk niet. door de film naar voren te plaatsen werkt het nu weer wel. Het lag dus aan mij en niet aan iWeb’09 :D

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.