16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    1962guitarman

filmpjes op nu.nl werken niet

Hallo,

Filmpjes op nu.nl werken bij mij niet terwijl andere filmpjes op internet wel overal werken… Is dit een bekend probleem of is er iets mis aan mijn instellingen? Ik heb een iMac 24″ 2,8

Alvast bedankt:D

Bijdrager
    Sfoleor

Bij mij werkt het nog gewoon als altijd, het ligt dus niet aan de site.
    Het zijn flash fimpjes volgens mij, dus misschien eens je flash player opnieuw instaleren…

Bijdrager
    1984

had er vanmiddag kort last van, nu functioneren ze weer normaal (misschien Safari even opnieuw starten)

Bijdrager
    1962guitarman

Werken al geruime tijd niet dus het zal wel aan de flash player liggen… Dank jullie!

Bijdrager
    1962guitarman

Sorry, dubbele post…
    Flash opnieuw geïnstalleerd en ze werken tóch niet.:oops:

Bijdrager
    1984

Verwijder je cachbestanden eens (command+alt+E) en eventueel je cookies

Bijdrager
    1962guitarman

Nope… werkt niet…

Bijdrager
    Pieterr

Werken ze wel in Firefox?

Bijdrager
    1962guitarman

Nee, ook niet….:(

Bijdrager
    1984

nu.nl gebruikt de JW FLV MEDIA PLAYER 4.1:|

Bijdrager
    fuen
    ”1984″

nu.nl gebruikt de JW FLV MEDIA PLAYER 4.1:|

Dumpert (probeer dat eens?) en een enorm aantal sites ook hoor. Da’s gewoon flash.

Bijdrager
    1984

http://www.jeroenwijering.com/?about=JW_FLV_Media_Player

[size=9:626cea4583]The JW FLV Player is an easy and flexible way to add video and audio to your website. It supports playback of any format the Adobe Flash Player can handle (FLV, MP4, MP3, AAC, JPG, PNG and GIF). It also supports RTMP, HTTP and live streaming, various[/size:626cea4583]

Bijdrager
    1962guitarman

Dumpert werkt gewoon…

Bijdrager
    fuen
    ”1984″

http://www.jeroenwijering.com/?about=JW_FLV_Media_Player

[size=9:69db0e9169]The JW FLV Player is an easy and flexible way to add video and audio to your website. It supports playback of any format the Adobe Flash Player can handle (FLV, MP4, MP3, AAC, JPG, PNG and GIF). It also supports RTMP, HTTP and live streaming, various[/size:69db0e9169]

Het app’je zelf is gewoon flash volgensmij. Vandaar dattie ook alleen flash compatible formaten kan afspelen.
    Als dumpert wel werkt is het inderdaad wel weird. Zal vast een andere versie zijn, maar dan nog… Zeker als het in meerdere browsers niet werkt.

Bijdrager
    1962guitarman

Werkt inderdaad in alle browsers die ik geprobeerd heb niet: Firefox, Shiira, Opera,Safari en ook IE niet….

Bijdrager
    1962guitarman

Niemand meer?:|

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.