11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    roosenton2

filmpje of .mp3 versturen via iphone

Hallo

omdat een bekende van ons binnenkort jarig is zou ik die een youtube filmpje met felicitaties naar haar GSM willen doorsturen.Ik heb dit geprobeerd door de link waaronder die in YT staat te sturen maar dan krijg ik “video is niet beschikbaar”

Is er een methode waardoor het wel lukt?
    En een mp3 bestand (als het met zo’n filmpje niet lukt) Is het makkelijker/mogelijk een mp3 bestand te versturen?

Bijdrager
    KarelWillem

Klik op Delen.
    De link die dan verschijnt kan je altijd en overal gebruiken.
    Wij doen niet anders.

Bijdrager
    sedikit

Wat mij doorgaans lukt, als het youtube-fimpje “niet beschikbaar” is, en ik wil toch het geluid hebben, gebruik ik “YouTube to MP3” (Converter):
    http://www.mediahuman.com/?utm_source=youtubetomp3&utm_content=3.4.5&utm_medium=app-about

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  sedikit.

Bijdrager
    roosenton2

KarelWillem ik heb gedaan wat je schreef en die link(in het blauw) doorgestuurd (als oefening) naar mijn vrouw.(iphone4)Video niet beschikbaar komt er te staan bij haar…
    Het gaat om deze link https://youtu.be/vlSfNnEWsyY
    hij doet het wel op de MAC maar niet op haar iphone.Geen idee hoe dat komt
    P.S. het is misschien voor jullie “buitenstaanders”een wat rare link maar deze “song” verwijst ook naar mijn oostenrijks verleden Vandaar dat jodelen

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  roosenton2.

Bijdrager
    roosenton2

Sedikit STEL dat het niet gaat lukken met de video Hoe stuur ik dan een mp3 vanaf mijn iphone5 naar een andere GSM (merk onbekend)

Bijdrager
    sedikit

@roosenton,
    Na het filmpje op de Mac te hebben gezet, stuur ik de url op. Maar er zjjn zeer veel alternatieven om het alsnog te proberen. B.v.:
    -Evom
    -Get Tube
    -iSkysoft iTube Studio
    -MacX YouTube Downloader
    -Videobox
    -VideoGet

en deze Firefox add-ons:
    -Download YouTube Videos as MP4 (kun je natuurlijk ook het geluid uithalen)
    -Video Downloader professional
    -Youtube and more – Easy Video Downloader
    -YouTube Video and Audio Downloader

hè hè!!

Edit: ik heb jouw link geprobeerd (“Vrolijke jool in Tirol”). Ging uitstekend met de (Firefox)add-on “Video Downloader professional”

Bijdrager
    roosenton2

sedikit het downloaden van de file is niet het probleem maar dan heb ik de .mp3 er van maar hoe kan ik die dan versturen naar een GSM (vanaf mijniphone naar een GSM van iemand(het merk/besturingssystem van die GSM weet ik niet)

Bijdrager
    sedikit

Om te weten welk besturingssysteem de ontvanger heeft is toch niet relevant? Of bedoel je met GSM, dat het geen smartphone is? Als het wèl een smartphone is, via Dropbox misschien? Of als bijlage in Mail (misschien eerst de mp3 verkleinen)? Desnoods met WeTransfer?

Bijdrager
    roosenton2

ja maar bij wetransfer en/of dropbox werk je toch via een emailadres.
    Het is wel een smartphone die ze heeft.
    Ik begin over het besturingssysteem omdat ik gelezen heb dat het via android makkelijk zou gaan en bij de iphone moeilijker……
    Nog BEDANKT voor het vele werk dat je in het topicg estoken hebt door al die programma’s door te geven!!

Bijdrager
    roosenton2

ik heb het YT filmpje nu als .mp4 op de Mac staan.Hoe zou ik die nu kunnen versturen via whatsapp?

Bijdrager
    repairmeester

WhatsApp ondersteunt dit formaat helaas niet.

Groeten,

Repairmeester

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.