9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Aardsengel

Filmpje met een Eos 20d

http://patrykrebisz.com/stills/FINAL_movie.html

Een filmpje, volledig gemaakt met een digitale camera. Erg mooi gedaan.

Bijdrager
    olbo

Met de Canon? Erg goede kwaliteit! Ik dacht dat de kwaliteit van filmpjes met een digitale camera altijd slecht zouden zijn!

Bijdrager
    Freek.

olbo, de 20D kan helemaal geen filmpjes maken. Dat is nou net het leuke, het filmje is gemaakt van foto’s. Kan goed een rulleke of 2 gekost hebben :wink: :P

Bijdrager
    Jesper
    ”FreekMac”

olbo, de 20D kan helemaal geen filmpjes maken. Dat is nou net het leuke, het filmje is gemaakt van foto’s. Kan goed een rulleke of 2 gekost hebben :wink: :P

Rolletje?:|

De 20D heeft een burst mode van 5 fps geloof ik.

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Zijn meer voorbeelden van te vinden en is ook al gedaan in het analoge tijdperk. De EOS 20 en de 350 eigenlijk ook kunnen behoorlijk lang door foto’s nemen als de flash kaart maar snel genoeg schrijft. Met een Scan Disc Ultra 2 kan ik met mijn eos 350 doorschieten tot de kaart vol is.

Bijdrager
    was frans

goed gemaakt, helemaal nu ik net lees dat je niet kunt filmen met die camera! Vandaar dus ook die goeie kwaliteit:P

Bijdrager
    freshface

Het is wat à la guy richie.

Bijdrager
    Onno Groesz

Als hij het filmpje nu ook even op de originele resolutie (3504 x 2336) plaatst… :)

Bijdrager
    Jesper
    ”Onno

Als hij het filmpje nu ook even op de originele resolutie (3504 x 2336) plaatst… :)

Ik denk wel dat hij een lagere resolutie gebruikt heeft, anders zit je memorycard vrij snel vol met zoveel foto’s. En ik denk ook niet dat die 20D op volle resolutie zolang burst mode heeft totdat memory card vol zit?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.