5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    BrouwerL

Filmpje huren via iTunes?

Ik heb een tijdje geleden getracht een een filmpje te huren via iTunes en dat krijg ik maar niet afgespeeld.
    Ondertussen al 4-5 verschillende foutmeldingen gekregen bij het starten van de film (downloaden lijkt geen probleem).
    Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt of ligt het aan mijn “te oude” OS (10.6.8 Snow Leopard).

Bijdrager
    Catbert

Beste BrouwerL,

Je kunt een gehuurde film maar 24 of 48 uur bekijken. Heb je gecontroleerd of de film nog beschikbaar is?

Bijdrager
    csteelooper

@BrowerL: Waarom zou je OS daar te oud voor zijn? A) Dat is voor andere ‘filmlanden’ ook nooit een restrictie geweest en B) Het huren van films speelt zich IN iTunes af; je OS heeft daar niets mee van doen. Heb je nagekeken of je computer geautoriseerd is (Store > Authorise this computer)?

Bijdrager
    Qmagic

Zolang de film niet gestart is blijft de film een 30 dagen beschikbaar, als je de film gestart hebt dan heb je 48 uur de tijd om deze te bekijken. De film wordt ook automatisch gewist in iTunes als deze verlopen is.

Belangrijk is dat je de laatste iTunes (10) hebt, het OS X Snow Leopard heeft daar niks mee te maken.
    En uiteraard moet (zoals hierboven al aangegeven is) de computer gemachtigd zijn met iTunes.

Misschien is het ook handig om even te vermelden wat de exacte foutmelding is, nu is het gokken voor ons wat er fout gaat.

Moderator
    Pete.Z

Verplaatst, graag opletten waar je een topic start.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.