8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    LdeV

Filmbestanden ondersteund door iPad?

Welke videobestanden (.mp4, .mov etc.) worden ondersteund door iPad? Want ik had recent een paar films in .mkv formaat, en die kon ik ook niet in iTunes zetten.. En binnenkort ga ik naar Griekenland, vliegreis van ± 4 uur, en ik wil wat films op mijn iPad zetten. (Heeft iemand nog suggesties?:) )

Bij voorbaat dank!

Moderator
    Koen van Tongeren

Zowel MPEG-4 als Quicktime zijn zogenaamde containers en niet specifieke formaten. Beide containers worden door de iPad ondersteund, zolang de video’s maar in H.264 geëncodeerd zijn en de resolutie niet groter is dan 720p (1280×720).

Ik vermoed dat de Quicktime player wel .mkv bestanden kan converteren als je eerst de gratis Perian plugin (www.perian.org) hebt geïnstalleerd. Heb je dat al geprobeerd?

Bijdrager
    Qmagic

Uiteraard terug te vinden op de apple website:
    http://www.apple.com/nl/ipad/specs/

Ondersteunde videostructuren: H.264 video tot 720p, 30 beelden per seconde, Main Profile level 3.1 met AAC-LC audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestandsstructuren; MPEG-4-video tot 2,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per seconde, Simple Profile met AAC-LC audio tot 160 Kbps per kanaal, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestandsstructuren; Motion JPEG (M-JPEG) tot 35 Mbps, 1280 x 720 pixels, 30 beelden per seconde, audio in ?-law, PCM-stereo-audio in .avi-bestanden

Moderator
    unSOUND

Als je Buzz Player HD op je iPad installeert kun je bijna elk formaat spelen. HD films in WMV of MKV lopen niet geweldig, maar gewone MP4, MOV, WMV, divx, vob, mpeg zijn geen probleem. Je hoeft ze dan dus ook niet om te zetten of in iTunes te zetten.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Of deze.

Moderator
    unSOUND

Ik heb ze zo’n beetje allemaal gekocht ( VLC, Oplayer, BuzzPlayer XYplayer, ga zo maar door ) en de Buzz Player kwam er nog het beste uit bij mij. Minste stotteringen, meeste formaten.

Bijdrager
    louis1993

ja kan ook studiomaneger van dvd videosoft downloaden op je computer je kan ermee videobestanden omzetten voor iphone , ipad,.. je kan er zelfs youtubevideo’s mee omzetten voor op je apparaat of je kan je video open in itunes op je video klikken geavanceerd dan versie maken voor ipad / apple tv

Bijdrager
    KarelWillem

Goeie zin louis!:lol:

Maar het is het verkeerde antwoord.:wink:

Handbrake hoor je hier dan te roepen.
    Gratis en voor niets. En zet alles naar alles om.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.