12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    kawouter

Filmbestanden komen in een voor mij vreemd bestand.

ik heb even een vraagje.

Ik werk met Mac de ripper om dvd’s op mijn Macbook te krijgen. Nu is het zo dat Mac de ripper de films opslaat in mijn “films” map. Alleen zijn het rare bestanden die ik ook niet kan openen. Het zijn allemaal
    .IFO, .BUP, .VOP bestanden. Als ik er 1 wil openen dan geeft ie aan dat ie het bestand niet kan openen.
    Nu heb ik er zelf niet veel verstand van en ik ben pas overgestapt van Microsoft op Apple dus het is nog even wennen.
    Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe.

Gr. Wouter

Bijdrager
    sally

Daar is niks mis mee.
    Die bestanden zitten verzameld in een VIDEO_TS folder als het goed is.
    Als je bijvoorbeeld met de apple dvd speler – Open DVD media – hier naar toe navigeert moet je niet dieper gaan dan die map en op play drukken

Bijdrager
    kawouter

ik snap er echt niks van. Ik kan hem met geen mogelijkheid afspelen. Niet via IDVD of wat dan ook.
    Ook niet als ik via de afstandsbediening naar het films menu ga.
    Iemand die mij op weg kan helpen? Ik snap blijkbaar nog niet helemaal hoe mijn macbook in elkaar zit:oops:

Moderator
    unSOUND

iDVD is niet gemaakt om DVD’s te kijken, maar om DVD’s te maken. Jij hebt nu een reeds gemaakte DVD gedownload.

In je map met programma’s staat ook het programma DVD speler. Start dat op, en sleep vervolgens de map VIDEO_TS naar het icoon van de DVD player die in je dock staat.

Bijdrager
    MacTS
    ”kawouter”

Ik snap blijkbaar nog niet helemaal hoe mijn macbook in elkaar zit:oops:

Heeft totaal NIETS maar dan ook niets met je Mac te maken. Op Windows had je hetzelfde probleem gehad. Wat je moet doen is het volgende: maak een folder aan met de naam VIDEO_TS en sleep al je bestanden daarin. Open je DVD Player en klik op Archief – Open DVD-media. En vervolgens klik je op de map VIDEO_TS. Je zult je film dan wel kunnen afspelen.

Bijdrager
    kawouter

Het is gelukt. Bedankt

Bijdrager
    pinkie
    ”MacTS”
    ”kawouter”

Ik snap blijkbaar nog niet helemaal hoe mijn macbook in elkaar zit:oops:

Open je DVD Player en klik op de naam van die folder. Je zult je film dan wel kunnen afspelen.

Huh??? Daar komen toch nog wel een paar handelingen tussen dacht ik, zie de uitleg van Unsound.

Bijdrager
    kawouter

Als ik in het DVD menu naar Archief ga dan kan ik media kiezen. Dat werkt goed

Bijdrager
    MacTS
    ”pinkie”

Huh??? Daar komen toch nog wel een paar handelingen tussen dacht ik, zie de uitleg van Unsound.

Klopt, was te snel met typen, maar heb de handelingen aangepast. De TS is in ieder geval weer geholpen.

Bijdrager
    pinkie
    ”MacTS”
    ”pinkie”

Klopt, was te snel met typen, maar heb de handelingen aangepast. De TS is in ieder geval weer geholpen.

check

Bijdrager
    1984

Leuk hoor , probeer ik die vlieg weg te slaan………….:x

Bijdrager
    pinkie

hit it with your rithm stick, hit it, hit it….

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.