4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    vincentvega

Infuse → ATV: Filmbestand verdwijnt in OSX High Sierra

Tijdens het kijken van een film op mijn Apple TV van een filmbestand dat op de HD van mijn Macbook staat stopt de film halverwege en kan opeens het bestand niet meer gevonden worden. Op mijn Macbook is het bestand zomaar weg; waar een paar minuten nog een bestand stond van een paar Gb aan tref ik nu alleen nog maar een leeg bestand aan van 0kb.

Ik had dit al eens eerder gehad bij het kopiëren van een file maar nog nooit tijdens het afspelen ervan. heeft iemand een idee wat er aan de hand is?

ik vermoed dat het met de nieuwe bestandsindeling van High Sierra te maken heeft, maar wat kan ik hier aan doen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 weken geleden door  Night. Reden: Titel verhelderd

Moderator
    Night

Dit is een vreemd probleem en heb hier nog nooit van gehoord. Kun je in je System.log (Console.app, te vinden in map ‘Hulpprogramma’s’) kijken ten tijde van het verdwijnen van het bestand, of je daar gekke meldingen tegenkomt? Want zoiets zou nooit vanzelf mogen gebeuren natuurlijk. Zélfs niet met APFS.

Bijdrager
    vincentvega

Ik heb nog wat gegoogeld; het probleem komt bij meer mensen voor die Infuse gebruiken om films op de ATV af te spelen. in de laatste update zou het verholpen moeten zijn; fingers crossed!

Moderator
    Night

Hmzz wel een beetje “over-inventief”. Een app die je films laat kijken om ze vervolgens zelf “op te ruimen”….

Hou ons op de hoogte of het ook met de laatste update nog tot problemen komt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.