4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    berg

Film1 kijken op MacBook Pro lukt niet

Hallo,
    Film1 kijken met iPhone, iPad en inloggen via provider Ziggo geen probleem. Echter, mijn als ik met MacBook Pro Retina 2013 film1 wil kijken krijg ik na het inloggen via provider Ziggo (lukt dus) daarna het koppelen van het apparaat, van Film1 de melding: Waarschuwing: Je apparaat kon niet worden toegevoegd, omdat het al in gebruik is bij een andere account.
    Na uitvoerig contact met Ziggo en Film1 wijten zij dit aan een instelling van de MacBook omdat het met de iPhone en iPad wel lukt. De volgende acties zijn uitgevoerd: 1. Caches geledigd 2. WebGl instellingen ververst.
    Heeft iemand eenzelfde ervaring gehad en een oplossing voor het probleem?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren geleden door  Pete.Z.

Bijdrager
    Shmoo

1) Flash verwijderen van je computer mocht dit op je computer staan
    2) Cookies verwijderen
    3) Systeemvoorkeuren > Netwerk > Geavanceerd > TCP/IP > Vernieuw DHCP-Lease

Daarna nogmaals proberen maar dan met een andere gebruikersagent in de browser. Dus Safari openen en dan bovenaan in de menubalk kiezen voor. Ontwikkel > Gebruikersagent > kies een andere.

Bijdrager
    berg

Dank voor je reactie SHmoo. Helaas heeft het niet geholpen. Blijf de Film1 melding houden. Helaas.

Bijdrager
    newtastyland

Gebaseerd op de fout melding is het vermoeden dat jou MacBook aan een andere klant gekoppeld is. Dit zou het geval kunnen zijn als jij niet de eerste eigenaar bent of wanneer een nieuw klant nummer hebt gekregen bij Ziggo. Maar in alle gevallen moet Ziggo/Film1 in staat zijn het probleem op te lossen. Ziggo en/of Film1 moet echt kunnen na zien in hun systeem aan welk klant jou MacBook gekoppeld is.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.