-
InactiefAnoniem10 maart 2011 om 08:57
Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.
Meh1965 op 10 maart 2011Ik zal proberen het uit te leggen: als ik in het hoofdmenu op Films ga staan dan zie ik boven het menu afbeeldingen staan van films. Er zijn drie categorieën: Mijn Films, Onbekeken en Beste Films. De beste film bij mij is All Together Now. Geen idee hoe dat kan, maar goed. Als ik die film selecteer (vanuit de menuoptie Films naar boven gaan en dan naar de film mbv de pijltjes) kom ik in het huur / koop scherm va die film.
Ik ben niet ingelogd met een US account.
Edit: de beschrijving van de film is ook in het Nederlands, de prijzen in Euro.
we gaan eens kijken : goed gevonden hoor
Net update 4.2 binnen gehaald op mijn Apple TV en de optie “films” is verdwenen uit het hoofdmenu. nu alleen nog Internet – Computers – Instellingen. Onder “internet” is toegevoegd de optie “in de bioscoop”, waar trailers van de actuele bioscoopfilms nu te zien zijn.
Stomme vraag misschien, maar waarom maken jullie niet gewoon een US account aan?
Dan kun je alle films huren, TV serie’s huren voor 99 dollarcent.
Dan heb je pas echt iets aan je Apple TVAls je geen connecties in de USA hebt kun je iTunes kaartjes geloof ik gewoon kopen op eBay.
fatboysmart op 10 maart 2011….Dan kun je alle films huren, TV serie’s huren voor 99 dollarcent.
Dan heb je pas echt iets aan je Apple TV…Ik gebruik mijn Apple TV dagelijks.
Zonder US account. En met elke actuele serie die ik maar wil zien.Nee, dat huren van films en series vind ik zó vorige eeuw.
Karel Willem: jij ript ze dus met hand rake, in een HD kwaliteit en zet ze dan op je Mac waarop iTunes draait?
Ik heb denk ik wel 300 gig aan films en wil ze gerust converteren (is wel jammer als ik dan een kopie voor iemand wil maken die geen Apple configuratie hebben, dan moet ik hem weer terug converteren)
Maar ik wil ze daarna wel graag op mijn time capsule zetten, net zoals mijn foto’s, anders is mijn macmini bomvol…kan dat…of moet ik toch overwegen om hem te jailbreaken of heb jij dat ook gedaan?
Grt
InactiefAnoniem13 maart 2011 om 14:13Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.
wverveer op 13 maart 2011Karel Willem: jij ript ze dus met hand rake, in een HD kwaliteit en zet ze dan op je Mac waarop iTunes draait?
Ik heb denk ik wel 300 gig aan films en wil ze gerust converteren (is wel jammer als ik dan een kopie voor iemand wil maken die geen Apple configuratie hebben, dan moet ik hem weer terug converteren)
Maar ik wil ze daarna wel graag op mijn time capsule zetten, net zoals mijn foto\’s, anders is mijn macmini bomvol…kan dat…of moet ik toch overwegen om hem te jailbreaken of heb jij dat ook gedaan?1: Ja
2: Ik heb wel 2 Tb aan films. Maar iedereen kan toch .mp4 of .m4v draaien. Het is 2011 toch?
3: Dat kan toch? Al mijn films staan op een externe harddisk. En zijn met ALT ingedrukt toegevoegd aan de iTunes bibliotheek. Ze staan er dus niet daadwerkelijk in. Alleen de verwijzing naar de lokatie.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.