30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 102)
  • Q:
    Anoniem

Film te huur / koop

Huren of kopen: that’s the question.

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    KarelWillem

Waar zie je dat dan?
    In welk menu koop je films?

Ben je ingelogd met een Amerikaans account?

Bijdrager
    mtooster

ik zie hem inderdaad ook in de nederlandse iTunes store staan. (in iTunes op de Mac/Pc dus)
    Gewoon zoeken op ‘All together now’, verder is er geen link naar een sectie ‘films’ of iets dergelijks.

PS. Goeie vondst!!

Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Maced.2
    Meh1965 op 10 maart 2011

Ik zal proberen het uit te leggen: als ik in het hoofdmenu op Films ga staan dan zie ik boven het menu afbeeldingen staan van films. Er zijn drie categorieën: Mijn Films, Onbekeken en Beste Films. De beste film bij mij is All Together Now. Geen idee hoe dat kan, maar goed. Als ik die film selecteer (vanuit de menuoptie Films naar boven gaan en dan naar de film mbv de pijltjes) kom ik in het huur / koop scherm va die film.

Ik ben niet ingelogd met een US account.

Edit: de beschrijving van de film is ook in het Nederlands, de prijzen in Euro.

we gaan eens kijken : goed gevonden hoor:lol:

Bijdrager
    JM-Y

Het lijkt er op dat “All together now” de enige is. Heb nog even gezocht op genre binnen itunes maar alleen deze komt naar boven.

FAQ is overigens nog deels engels zelfs

Bijdrager
    gIzMo01

Dit is dan toch enkel op de Apple TV 1, op de 2 krijg ik enkel internet, computer, instellingen, … nog steeds geen films hoor

Bijdrager
    Willy

Net update 4.2 binnen gehaald op mijn Apple TV en de optie “films” is verdwenen uit het hoofdmenu. nu alleen nog Internet – Computers – Instellingen. Onder “internet” is toegevoegd de optie “in de bioscoop”, waar trailers van de actuele bioscoopfilms nu te zien zijn.

Bijdrager
    gIzMo01

Idd, hopelijk krijgen wij ook ooit terug films:-(

Bijdrager
    KarelWillem

Ah, oké. Nee, die mogelijkheid is er überhaupt niet op de Apple TV 2.

Bijdrager
    iAN

Zie de film ook in de store op m’n iPhone…

Bijdrager
    jangreijn

Het is inderdaad de eerste film die in Nederland (officieel) te koop is in de itunesstore, niet via appletv 2 (nog?). Via macbook gekocht, straks afspelen via appletv.

Bijdrager
    gIzMo01

Ik zie in de Belgische store op mijn MBP geen films staan hoor!

Bijdrager
    fatboysmart

Stomme vraag misschien, maar waarom maken jullie niet gewoon een US account aan?
    Dan kun je alle films huren, TV serie’s huren voor 99 dollarcent.
    Dan heb je pas echt iets aan je Apple TV

Als je geen connecties in de USA hebt kun je iTunes kaartjes geloof ik gewoon kopen op eBay.

Bijdrager
    Qmagic

De 3 pixar shorts zijn ook nog steeds te koop in de Nederlandse iTunes store.

Bijdrager
    KarelWillem
    fatboysmart op 10 maart 2011

….Dan kun je alle films huren, TV serie’s huren voor 99 dollarcent.
    Dan heb je pas echt iets aan je Apple TV…

Ik gebruik mijn Apple TV dagelijks.
    Zonder US account. En met elke actuele serie die ik maar wil zien.

Nee, dat huren van films en series vind ik zó vorige eeuw.

Bijdrager
    Bob1978

waneer meer films, iemand?

Bijdrager
    KarelWillem

Iemand? Niemand.

Bijdrager
    gIzMo01

@ Karel/Willem hoe gebruik jij je Apple TV dan in 2011?

Bijdrager
    KarelWillem

Alle films – al dan niet zelf geconverteerd en geript – in iTunes.

Series downloaden en ook in iTunes.

Bijdrager
    gIzMo01

ben je wel tijdje bezig

Bijdrager
    KarelWillem

Is dat zo? Ga je er op zitten wachten dan?

Je sleurt een zooitje films in een queue en het gaat allemaal bijna vanzelf.

Net zoveel werk als een film huren eigenlijk.:wink:

Bijdrager
    gIzMo01

Queue?

srr voor de onwetendheid!

Bijdrager
    KarelWillem

Queue = (wacht)rij

Dat betekent in dit geval dat je een programma een opdracht geeft een hele rij één voor één af te werken.

Op deze manier dus (als voorbeeld in Handbrake):

Bijdrager
    gIzMo01

tnx

Bijdrager
    wverveer

Karel Willem: jij ript ze dus met hand rake, in een HD kwaliteit en zet ze dan op je Mac waarop iTunes draait?

Ik heb denk ik wel 300 gig aan films en wil ze gerust converteren (is wel jammer als ik dan een kopie voor iemand wil maken die geen Apple configuratie hebben, dan moet ik hem weer terug converteren)

Maar ik wil ze daarna wel graag op mijn time capsule zetten, net zoals mijn foto’s, anders is mijn macmini bomvol…kan dat…of moet ik toch overwegen om hem te jailbreaken of heb jij dat ook gedaan?

Grt

Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    KarelWillem
    wverveer op 13 maart 2011

Karel Willem: jij ript ze dus met hand rake, in een HD kwaliteit en zet ze dan op je Mac waarop iTunes draait?

Ik heb denk ik wel 300 gig aan films en wil ze gerust converteren (is wel jammer als ik dan een kopie voor iemand wil maken die geen Apple configuratie hebben, dan moet ik hem weer terug converteren)

Maar ik wil ze daarna wel graag op mijn time capsule zetten, net zoals mijn foto\’s, anders is mijn macmini bomvol…kan dat…of moet ik toch overwegen om hem te jailbreaken of heb jij dat ook gedaan?1: Ja

2: Ik heb wel 2 Tb aan films. Maar iedereen kan toch .mp4 of .m4v draaien. Het is 2011 toch?

3: Dat kan toch? Al mijn films staan op een externe harddisk. En zijn met ALT ingedrukt toegevoegd aan de iTunes bibliotheek. Ze staan er dus niet daadwerkelijk in. Alleen de verwijzing naar de lokatie.

Bijdrager
    wverveer

Oké top….heb jij hem gejailbreakt of niet…

Ik had voorheen plexiglas, maar volgens mij is xmbc nu populairder…liever doe ik het niet, maar als een vereiste is om alle media af te spelen vanaf een tc ga ik het doen….

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 102)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.