7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    rednesed

film slepen in itunes terwijl locatie behouden blijft.

Dag Allen,

Ik kan het antwoord niet onmiddellijk terugvinden, vandaar deze korte vraag:

Hoe kan ik films naar m’n iTunes bibliotheek slepen zonder dat deze worden gekopieerd in mijn iTunes-bibliotheek?

De films staan momenteel op een externe HD en wil dit graag zo houden. Er moet dus binnen iTunes enkel een link worden gelegd naar deze externe locatie.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Beech

iTunes kopiëren naar externe HD en vandaar met je tweede bibliotheek je films beheren.

Bijdrager
    JBStudio

Ik denk niet de de TS dat bedoeld…. I’m zou het vinkje bij voorkeuren ‘kopieer onderdelen naar iTunes bibliotheek bij toevoegen’ o.i.d. uitzetten! Heb ik ook en werkt fijn! Wel kleine notitie: er wordt dan niks meer gekopieerd, ook geen muziek. Dus die moet je ook handmatig beheren dan.

Bijdrager
    rednesed

Bedankt voor jullie reacties. Even kort replyen:

mterseege – Ik wil geen nieuwe bibliotheek aanmaken, m’n muziek staat gewoon lokaal in de iTunes bibliotheek en wordt perfect geordend door iTunes zelf. De films nemen echter wat ruimte in en wil ik extern hebben staan.

Beech – Een 2de bibliotheek is niet nodig. Ik wil slechts één bibliotheek van waaruit ik alles beheer.

JBStudio – Jij zit er inderdaad dichter bij, maar m’n muziek moet wel gewoon naar de bibliotheek gekopieerd worden.

Bijdrager
    iremco

ALT OPTION toets ingedrukt houden als je het bestand naar iTunes sleept.

Bijdrager
    rednesed

iremco Klopt. Dat is het.
    Bedankt!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.