7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Psych

Film op webpagina downloaden?

Kan iemand mij aangeven of het mogelijk is om een film die op een internetpagina wordt vertoond, op 1 of andere manier te bewaren op de computer?

Ik wil zeer binnenkort een film vertonen die op internet staat, maar kom er net achter dat ik in die zaal geen internettoegang heb, help! Is er dan toch een mogelijkheid die film te vertonen?

Tips zeer welkom!

Bijdrager
    heroicnonsense

Heb je een link naar de site waar die film staat?

Er zijn verschillende manieren om een film online te zetten. De manier waarop je de film dan kunt downloaden, verschilt daardoor. Als je een link naar de film post, dan kunnen we kijken hoe (en of) je het bestand kunt downloaden.

Bijdrager
    Yaris

Zie de tip van proud in http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=97919

[*:7c34415d16]Je downloadt het programma iSquint (versiontracker).
      [*:7c34415d16]Je gaat naar de site waarop het filmpje staat.
      [*:7c34415d16]Je gaat naar venster, opent activiteitenoverzicht en klikt dubbel op het grootste bestand. Safari begint nu iets te downloaden.
      [*:7c34415d16]Je sleept het gedownloade bestand in iSquint en converteert het naar het gewenste formaat.[/list:o:7c34415d16]

Bijdrager
      Stadsman

Makkelijker is TubeTV

Geblokkeerd
      Anoniem

Maar dan moet het wel per sé flash zijn!

Bijdrager
      n8n

Alles hierboven is overbodig! Je kan bij de activiteitenweergaven van safari kijken en daar een (video)bestand dubbelklikken om te downloaden

Zit onder ‘venster’ (gok ik, ‘window’) en dan activiteitenweergave (activity) of door [option] • [command] • A in te drukken

Bijdrager
      sypie

Overige software dus…

Het “Algemeen” onderdeel is geen prullenbak!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.