3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Dward

film met geluid toevoegen an Keynote presentatie

Hallo allen,

Ik het een Keynote presentatie met zo’n 80 dia’s. Deze komen 1 voor 1 voorbij terwijl op de achtergrond een koddig muziekje wordt afgespeeld. Nu wil ik in het midden een dia voorzien van een filmpje van zo’n 9 minuten. Het filmpje heeft een eigen soundtrack.
    Hoe zorg ik ervoor dat ‘het koddige muziekje’ stopt bij het afspelen van de film en de soundtrack van het filmpje het overneemt?
    En hoe zorg ik ervoor dat het filmpje niet stop na 3 seconden maar pas wanneer het hele filmpje is getoond?

Ik ze uit naar jullie antwoorden!

Groet!
    Edward

Bijdrager
    MDF

Ik weet niet of het rechtsreeks kan in Keynote, maar een “work-around” zou kunnen door de KN presentatie als movie te exporteren.
    Dan kan je in iMovie nog even snel het filpmje met soundtrack ertussen monteren.
    En qua geluid kan je dan alles instellen zoals je wil en laten uitfaden en infaden waar je wenst.

Maar als het rechtstreeks zou kunnen in Keynote ben ik ook benieuwd:)

Bijdrager
    Dward

Zo heb ik het inmiddels ook aangepast. Twee filmpjes naar de iPad gestuurd. Met behulp van Joobik Player een playlist gemaakt waarbij je beide films onbeperkt kunt herhalen. Jammer dat het niet werkt in Keynote terwijl het wel zou moeten werken.
    Toch bedankt voor de reactie.

Groet!
    Edward

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.