-
Q:
film gehuurd
ik heb zojuist een film gehuurd om te bekijken apple tv
nu staat er in itunes “u heeft 1 artikel beschikbaar om te downloaden” met een knop ernaast om te downloaden.
als ik daar op klik gebeurd erdus niks
de lol van ff fimpje kijken gaat eraf
hoe kan ik de fimlm bekijken@bvdabjorn
precies zo gedaan zoals jij zegt met geen resultaatop mijn iphone zie ik in itunes onder downloads de film staan, maar hij kan hem niet downloaden omdat er te weinig opslag ruimte is
op de ipad zie ik geen downloads staanAls je het huren hebt gestart vanaf je Apple TV staat hier hoe het werkt:
http://support.apple.com/kb/HT1498?viewlocale=nl_NL
De film downloadt dan vanzelf op je Apple TV. Je kunt hem niet overzetten naar een ander apparaat.
Als je het huren hebt gestart vanaf je computer is het anders, dat staat hier:
http://support.apple.com/kb/HT1390?viewlocale=nl_NL
Als je het niet aan de praat krijgt kun je beter contact opnemen met Apple want die kunnen je waarschijnlijk gemakkelijker helpen.
via welk apparaat heb je de film als gehuurd, direct op de Apple tv of via iTunes? Want in de linkjes van tinus_omt staat dat als je een film via Apple tv hebt gehuurd je die alleen daarop kan bekijken. Heb je hem via computer gehuurd dan: U kunt tijdens de huurperiode de film onbeperkt overzetten tussen apparaten maar de film kan echter alleen op één apparaat tegelijk worden afgespeeld.. En als de download aanstaat op je iPhone dan ziet hij dat denkt ik als devices waar de film opstaat.
maar ik hem hem gehuurd op de apple tv
hoe komt hij dan op mijn iphone en dan zou ik hem ook op de ipad moeten zien en op mijn macbook
nu heb ik wel toevallig gisteren “remote app op mijn iphone gezet en “denk ik ” de apple tv daar mee bediend ;of dat er wat mee te maken heeftJe had dus gewoon ruimte gebrek op je mac om de film op te slaan.
Dit gaf je zelf dus in het begin van deze post al zelf aan toen je zei dat je de melding kreeg, te weinig opslagruimte.
Dus zo omslachtig is het dus niet…. Als je iets wilt opslaan zal je er ook de vrije opslagruimte voor moeten hebben.
En nu genieten van je film.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.