6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bob0172

files zoeken in oudere time machine backup op usb drive (andere computer)

Ik heb een usb drive met een time-machine backup van mijn macbook. Inmiddels is de macbook kapot, en kan ik alleen bij de files van die macbook op de usb-drive. Zoals het nu is, worden files niet gevonden in spotlight of finder.
    Beetje raar zo dat ik niet gewoon mijn eigen files kan searchen, het veilige gevoel van een backup lijkt een beetje een illusie zo.
    Hoe kan ik zoeken op die usb drive in de time-machine backup zodat ik normaal bij mijn files kan?

Bijdrager
    mowat

Heb je die USB stick laten indexeren in spotligjht ?

Bijdrager
    bob0172

Het gaat om een usb-disk niet om een stick, sorry voor de verwarring

Bijdrager
    abbenhui

Blijft de vraag: Heb je die USB disk laten indexeren in spotligjht ?

Bijdrager
    TheBigZ

Spotlight staat altijd aan op een Time Machine schijf.

https://support.apple.com/kb/PH18794?locale=nl_NL

Als u een Time Machine-reservekopieschijf aan de lijst toevoegt, blijft u berichten zien die aangeven dat uw reservekopieschijf wordt geïndexeerd door Spotlight. Deze indexering moet worden uitgevoerd voor Time Machine en kan niet worden uitgeschakeld. Als u onderdelen op uw reservekopieschijven bewaart die geen deel uitmaken van een Time Machine-reservekopie, worden deze onderdelen uitgesloten van Spotlight-zoekacties.

.

Bijdrager
    SunKeeper

Met een beetje slimme bestandsindeling zou je toch elk bestand wel in een middagje terug moeten kunnen vinden zonder zoekfunctie.

Anders heb je toch blijkbaar ook geen idee waarnaar je eigenlijk op zoek bent?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.