24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    Quirijn123

Files Terughalen

hallo allemaal,

ik had vanmiddag mijn macbook gereset naar factory settings.
    nu ik wilde verdergaan met mijn track op logic, kwam ik erachter dat ik was vergeten om mijn projecten daarvan ook te back uppen….

kan je deze bestanden nog terughalen???

alvast bedankt

Bijdrager
    Quirijn123

ik had een nieuw account aangemaakt en het oude verwijderd…

Bijdrager
    tarun

Waar stond dit bestand? Als dat in de persoonlijke mappen van dat verwijderde account staat kan je kijken of die er nog zijn, maar ik geef je niet veel kans. Als ze er nog zijn zal er een verbodsbord op staan. Toegang krijg je door met Toon Info de rechten aan te passen. Met de naam en het wachtwoord van dat oude account moet dat lukken.

Bijdrager
    Quirijn123

ik had zegmaar via commands bij het opstarten weer naar de factory settings gedaan (dan krijg je de geweldige welkom intro enz.) dus daarna had ik een nieuw account aangemaakt en dat oude verwijderd…

Bijdrager
    tarun

Je hebt het oude account verwijderd, maar ook de bestanden die daar bij horen? Kijk daarvoor of “Harde schijf”/Gebruikers/”Oude account” nog bestaat.

O ja, stond het bestand wat je zoekt nu in die persoonlijke map of ergens anders?

Bijdrager
    Quirijn123

die staat er niet meer bij, het stond onder “music”/”logic”/

hier een afbeelding: http://cl.ly/1w3t3w3R20332V1X2z3N

Inactief
    Anoniem
    Quirijn123 op 10 mei 2012

ik had vanmiddag mijn macbook gereset naar factory settings.

En waarom heb je dat gedaan, als ik zo vrij mag zijn?

Bijdrager
    Quirijn123

omdat ik mijn mac ineens ontzettend traag vond ;p

Inactief
    Anoniem

Nou, succes er maar mee dan. :thumbsup:

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

OK hier komt een domme vraag…:cool:
    Je had natuurlijk geen Time Machine backup?
    Zo niet: begin daar dan mee, want dan kun je vergeten wat je wilt, TM onthoudt het wel.

Bijdrager
    Quirijn123

maar dan komt het virus anders op mn computer komt :/

Inactief
    Anoniem

Welk virus ?

Bijdrager
    Quirijn123

trojan ofzo… maar die is dus weg;) maar dus ook mn tracks -.-

Inactief
    Anoniem

Waarom denk je dat je een trojan had?

Bijdrager
    Quirijn123

omdat zo was;) en ik vraag trouwens hoe ik mijn bestanden terug kan halen, niet hoe ik aan dat virus kom of weet ik veel wat

Inactief
    Anoniem

Als je niet normaal kunt reageren, dan zoek je het zelf maar uit met je virus ofzo. Zoals ik hier boven al zei, succes ermee. :thumbsup:

Bijdrager
    Quirijn123

ik regaeer normaal, mijn vraag wordt gewoon niet goed beandwoord, mag ik daar niks van zeggen ofzo??
    ik wil gewoon graag mijn tracks terug (<= mijn geld)

Inactief
    Anoniem

Dat mag best, maar het kan wel wat beleefder en in duidelijk Nederlands.

Als die tracks je geld waard zijn, kun je eens kijken naar het programma DataRescue: http://www.prosofteng.com/products/data_rescue.php

Bijdrager
    MBPuser

@ Koen,

Heb je deze software wel eens gebruikt ?

Bijdrager
    ruben

Google anders even oo testdisk, zin programma waarmee je je shit weer terug krijgt of je download illegaal datarescue of zorgt dat deze HD benaderbaar is in windows en download je recuva.

Toen dit bij mij 2x mis was gegaan had ik maar een timecapsule genomen, zou ik ook doen

Inactief
    Anoniem

Nee, nog nooit nodig gehad.

Bijdrager
    MBPuser

Hmm, oke.. Vroeg me af of het echt zo goed werkt en of dit echt een programma is wat bijvoorbeeld justitie gebruikt.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Data rescue is vrij goed, heb er ooit eens een drive die niet meer on-line kwam mee benaderd en alles kunnen redden wat nodig was. De drive moet echter ook al komt hij niet on-line wel zichtbaar zijn in de lijst van schijfhulpprogramma want anders werkt het niet. Ook heb je er vrijwel niets aan als je eerst je computer blijft gebruiken want dat verminderd de kans dat je iets terug vindt drastisch.
    Dus de kans is erg groot dat de TS hier niets meer aan heeft.

Als er geen oude account mappen meer staan in de map gebruikers en de bestanden staan ook nergens anders dan is het vrij hopeloos denk ik.

Bijdrager
    Quirijn123

ik zal het gaan proberen….
    misschien op dropbox m’n project files zetten voortaan:smile:

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.