6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    App69

Files app in de App Store! iOS 11 hint?

Files’ van Apple
    https://appsto.re/be/9B7Bjb.i

• Dit onderwerp is gewijzigd 11 maanden, 3 weken geleden door  Pete.Z. Reden: Verplaatst

Moderator
    Night

Handig om dat dan dezelfde naam te geven als een reeds bestaande app….
    De placeholder is trouwens alweer verwijderd.

Details on the app are scant, as the app description is merely “Files App for iOS” and there are no other details on the app other than an icon depicting a blue folder, although Troughton-Smith points out the app only supports 64-bit architectures. iOS 11 has been rumored to be dropping support for 32-bit apps, and Apple has been warning users about apps that have not been updated with 64-bit support.

As we noted in our iOS 11 wishlist feature, file management is one area where MacRumors readers have been hoping to see improvement, and this upcoming Files app could help provide that.

The Files app is undoubtedly a default system app for iOS 11, but system apps that can be deleted have App Store entries to allow users to reinstall them. As Troughton-Smith notes, a listing for the Activity app has also appeared in the App Store, suggesting users will be able to delete the app in iOS 11, something that is not currently possible.

Update 11:48 PM: Apple appears to have pulled the Files and Activity listings from the App Store.

• Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 3 weken geleden door  Night.
    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 3 weken geleden door  Night.

Bijdrager
    csteelooper

Alleen in de Belgische Store, aldus mijn devices… Maf maar waar… @night: Ik checkte dit om 09:10 uur; toen was het item in Nederland niet beschikbaar; in België wel. Ben evengoed benieuwd… Zou verdomd fijn zijn als we als iOS gebruikers eindelijk bij de (gebruikers-)bestanden(/-partitie) van een iDevice zouden kunnen… Alleen al toegang tot ~ (/users/[gebruikersnaam]) op een Mac) zou giga-handig zijn. Dan heb je tenminste een beetje controle over wat je met gebruiksbestnden doet, die een app aanmaakt. In Chrome kun je op iOS bijvoorbeeld .zip-bestanden downloaden, maar die zijn later welhaast niet meer te verwijderen…
    Daar heeft Android toch echt méér dan een streepje voor, zeg ik als iOS-gebruiker van het eerste uur… Tijd dat het op dit gebied ook eens gelijkgetrokken wordt; net als op tal van andere gebieden…

Moderator
    Night

Ik geef je groot gelijk voor wat betreft het nut van de app. Het was overigens maar een placeholder, zonder downloadmogelijkheid. En ook in de Belgische Store zou die placeholder inmiddels verwijderd moeten zijn.

Bijdrager
    csteelooper

Klopt. Daar is-ie inmiddels ook weg. Om 13:30 uur nog eens gecheckt. De Nederlandse Store verwees nog wel naar de U.S. Store, maar daar was de placeholder ook weg. Jammer, maar helaas, want ik had ‘m alleen al wel eens met eigen ogen willen zien… Wij zullen zien wat Tim er vanavond over zegt in de WWDC Keynote…

Bijdrager
    Wokkel

Volgens mij staat-ie nu wel weer in de App Store. Ik heb op de link aan het begin van deze ‘draad’ geklikt, geen idee of dit een Vlaamse App Store is of de Nederlandse. Ik kan hem niet vinden in de App Store op mijn iPad en iPhone, er is ook nog niks te downloaden via de pagina die ik hieronder toon (is dat wat jullie bedoelen met placeholder?).

• Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 3 weken geleden door  Wokkel.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.