One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Overige) » [opgelost] Filemaker Pro V 16

[opgelost] Filemaker Pro V 16

Profielfoto van pschaik26

pschaik26 op 14 november 2017 #

Wat is de allergoedkoopste manier om een versie van Fmaker 16 te bemachtigen? Niet de pro maar de ‘normale’ versie.
Krijg net aanbieding maar dan moet je nog wel iemand hebben om de kosten mee te delen. Mocht er iemand geïnteresseerd zijn hoor ik het graag.
Als iemand een andere mogelijkheid weet, dan hoor ik het graag. Ik heb het slechts nodig voor 1 bestandje met relatiegegevens, voro de rest nergens voor en helaas werkt mijn oude versie V11 niet op de MBPro 2017. Vandaar mijn vraag.

Geef één exemplaar van het product dat u koopt aan een vriend, collega of klant
Koop in de FileMaker-webwinkel een winkel- of onderwijsversie van FileMaker Pro 16 of FileMaker Pro 16 Advanced van 10 oktober 2017 tot en met 20 december 2017 en krijg een tweede EXTRA exemplaar om weg te geven.

• Dit onderwerp is gewijzigd 5 dagen, 18 uren geleden door Profielfoto van Night Night.
Profielfoto van JoopJoopJoop

JoopJoopJoop op 14 november 2017 #

Ordinaire verkoop advertentie….

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 14 november 2017 #

Valt in het “grijze gebied” @joopjoopjoop

Profielfoto van JoopJoopJoop

JoopJoopJoop op 14 november 2017 #

@night, je laat je misleiden door de tekst, deze persoon moet in de marketing gaan, als die dat al niet is…

Profielfoto van fangomas

fangomas op 14 november 2017 #

Sorry mensen maar het was geen verkooptruc. Haal dat onderste stuk maar weg. Dat was niet mijn bedoeling. Excuus
De vraag blijft staan. Is er ergens een site waar je met korting software oid kan aanschaffen oid?

Profielfoto van EagerB0bNerd

EagerB0bNerd op 14 november 2017 #

surfspot? Moet je wel student of leraar zijn…
https://www.surfspot.nl/filemaker-pro-versie-16.html

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 14 november 2017 #

Ik vraag mij vooral af wat je in 2017 2018 nog met FileMaker moet. Dat programma was in 2014 al compleet over de top en een dinosaurus in softwareland. 🤔

FileMaker zou jou 85,- per jaar moeten betalen om hun software te gebruiken niet andersom.

Profielfoto van nieuwsgroepen

nieuwsgroepen op 14 november 2017 #

Is het de bedoeling dat je dat bestandje slechts eenmaal gaat openen om de gegevens te exporteren, of wil je er langer mee werken? In het eerste geval zou je een proefperiode kunnen proberen (als ze dat nog aanbieden) of naar iemand op zoek gaan die nog een ouder systeem met filemaker heeft draaien. Als je het voor langer wilt gebruiken ontkom je niet aan het kopen van het pakket.

Profielfoto van FredS

FredS op 15 november 2017 #

Ik zit met hetzelfde probleem, heb dus interesse en heb je een bericht gestuurd.

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 15 november 2017 #

Mooi…. Samen de kosten delen en klaar. Topic opgelost. :-)

Profielfoto van FredS

FredS op 19 november 2017 #

Nog niet helemaal opgelost Night …. :(, geen reactie op mijn bericht ontvangen.

Ik heb nu zelf Filemaker Pro 16 aangeschaft, dus wie interesse heeft, ik heb nu twee legale licenties mac of windows waarvan één tegen betaling ter beschikking is voor de helft van de kosten.

Profielfoto van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan op 19 november 2017 #

Ik zou eventueel een willen delen met mijn zwager, maar hij werkt in het Nederlands en ik in het Engels. Zijn die Filemaker’s meerdertalig?

Profielfoto van FredS

FredS op 20 november 2017 #

Hoi Mac Hammer Fan,
Ik zou je vraag voorleggen aan de support van Filemaker Pro, want ik heb maar 1 licentie ter beschikking in het Nederlands, succes!

Over dit topic

Gestart op 14 november 2017 door pschaik26

Laatste reactie door FredS

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?