2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    ENNER

File/Folder delete gaat niet naar Prullenbak maar direct delete

Hij allen,

Onlangs een Samsung SSD T3 500Gb gekocht. Hiervoor had ik een hele oude LaCie schijf. Wat mij opvalt is dat wanneer ik iets delete in Forklift het niet in de Prullenbak terecht komt. De setting: ‘Do not use trash (always delete immediately)’ staat uiteraard uit. Het grappige is wanneer ik iets uit de Finder delete en ik ga dan in de Prullenbak kijken staan die file’s en de file’s die ik verwijderd heb vanuit Forklift dan wel opeens in de Prullenbak. Dit probleem had ik met mijn LaCie niet. Of heeft dit met Sierra te maken, want ondanks heb ik ook een nieuwe MBP gekocht en mijn vorige MBP kon maar maximaal El Capitan aan dus heb heel lang geen Sierra gehad.

Conclusie, ik wil gewoon wanneer ik iets delete dat het meteen zichtbaar is in de Prullenbak in plaats van dat ik eerst iets via een Finder moet wissen en dan pas zijn al mijn delete’s zichtbaar.

Sleutelbeheerder
    Night

Ik gok eerder op een probleempje met de combi Sierra met Forklift of Sierra zelf. Compatibiliteit nog is niet altijd optimaal, maar Sierra zelf heeft ook een berg wazige bugs.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.