8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Richie79

File overzetten naar externe HD

Ik heb een file gedownload van 4.7 gb en die wil ik overzetten naar me externe HD. Alleen elke keer wanneer ik dat doe geeft die aan van het kan niet je schrijf is vol, leeg hem eerst. Ik heb alleen nog 138 gb vrije ruimte over. Weet iemand het probleem ?

Bijdrager
    Sachin
    ”Richie79″

Ik heb een file gedownload van 4.7 gb en die wil ik overzetten naar me externe HD. Alleen elke keer wanneer ik dat doe geeft die aan van het kan niet je schrijf is vol, leeg hem eerst. Ik heb alleen nog 138 gb vrije ruimte over. Weet iemand het probleem ?

Heel raar. Probeer eerst eens dit bestand te kopiëren naar een andere plaats op je harde schijf van je Mac. Misschien is er iets verkeerd met dit bestand. Als je het bestand wel kan kopiëren naar een andere plaats op je harde schijf dan moet je het zeker kunnen kopiëren naar een externe harde schijf.

Welke externe schijf is het eigenlijk? Hopelijk toch in FAT32 geformateerd…

Bijdrager
    Richie79
    ”larridon”
    ”Richie79″

Heel raar. Probeer eerst eens dit bestand te kopiëren naar een andere plaats op je harde schijf van je Mac. Misschien is er iets verkeerd met dit bestand. Als je het bestand wel kan kopiëren naar een andere plaats op je harde schijf dan moet je het zeker kunnen kopiëren naar een externe harde schijf.

Dat heb ik gedaan en dat lukt wel, begrijp er ook even niets meer van.

Het is een Western Digital 200 gb, en hij is FAT 32 geformarteerd

Bijdrager
    Sachin
    ”Richie79″
    ”larridon”
    ”Richie79″

Dat heb ik gedaan en dat lukt wel, begrijp er ook even niets meer van.

Het is een Western Digital 200 gb, en hij is FAT 32 geformarteerd

Heel raar. Nu weet ik het ook niet meer:(

Wel heb ik ooit problemen gehad met m’n MAXTOR 250GB via Firewire/USB2,0. Nadat ik die schijf veel op Windozen had aangesloten. Toen zat er een fout in. Mac OS X kon er niet mee overweg. Kon zelfs de inhoud niet meer bekijken op m’n Mac:( Uiteindelijk heb ik al m’n bestanden (zo’n 200GB) moeten overzetten naar verschillende PC’s. Dan de 250GB formateren in Windows XP met een speciaal programma (normale programma’s kunnen niet meer dan een 160GB formateren in FAT32). Dan heb ik m’n bestanden terug gezet. Nu werkt alles terug. Als ik m’n externe schijf op Windoos aansluit dan let ik héél goed op of de schijf veilig losgekoppeld is. Ook eerst afkoppelen en dan pas Windoos afsluiten. Och wat is dat toch brol:(

Bijdrager
    iDude

misschien stomme opmerking, maar is je prullemand leeg?

Bijdrager
    Richie79

Zo leeg als het maar wezen kan

Bijdrager
    iFredo

Die 4,7gb, is dat toevallig een DVD?? Misschien zit er een kopieerbeveiliging op zodat het systeem denkt dat het bestand vele malen groter is en dus niet op je externe HD past.

Bijdrager
    michelvdb

Als ik het goed heb, kan FAT32 géén bestanden groter dan 3 of 4GB
    kopiëren, daarom zit je met jouw 4,7GB in de knoei.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.