6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    dennisgodderie

file management app

Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik bestanden kan inbrengen per project.
    De bedoeling is dat ik de projecten aanmaak en dat ik per project word/pdf/excel documenten erin kan “slepen”.
    Op die manier behoud ik per project een mooi overzicht van de offertes, goedkeuringen, berekeningen…

Iemand enig idee welk programma?

Bijdrager
    MrAcid

Finder? :?

Bijdrager
    iJoost

Of anders zoiets?

Bijdrager
    www.project-euh.com
    Bijdrager
    macsterdam

kijk even naar Leap, dat gebruik ik zelf in combinatie met de ingebouwde tagger. Leap is een soort Finder Pro, en door tagging en gebruik te maken van smart folders wordt organiseren van projecten een makkie.

Een korte video van hoe Leap werkt u[http://www.viddler.com/explore/Jmah/videos/1]hier[/url]

Bijdrager
    dennisgodderie

@iJoost: de groupware is niet direct wat ik zoek. Daar draait het vooral om het feit dat het “online” gebeurt. Maar dat is niet noodzakelijk. Voornaamste punt is dat het overzichtelijk moet zijn en snel opzoekbaar (offertes, facturen,…).

@www.project-euh.com: zit er in Bento de mogelijkheid om bv een pdf of excel document erin te slepen? Agendabeheer, taken en dergelijken zie ik wel, maar dat is niet de bedoelng.

@macsterdam
    : lijkt me geschikt, straks zeker eens thuis uitproberen!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.