16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

Fetchen van mail (pop mail)

Misschien een stomme vraag maar werkt het fetchen van mail ook als je iPhone stand by staat? Oftewel kan het zo zijn dat je iPhone in je broekzak zit en je op de hoogte wordt gebracht van nieuwe mails?? Of werkt fetch alleen als het scherm aan is?
    De iphone handleiding gaf geen verheldering….

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Pasav

Ja de iPhone doet dit in de achtergrond. Of het ook werkt met POP weet ik niet zeker, ik gebruik alleen IMAP.

Bijdrager
    Nick Nack

Met pop doet hij het ook.

Bijdrager
    Vin

dus mijn iPhone kan op standby staan en ik krijg een mail binnen dmv fetch?

Bijdrager
    Calpa

Stuur jezelf een mailtje, zet hem op standby en wacht. :wink:

Bijdrager
    Oppie

Ja.

(Moet nu duidelijk zijn.)

Bijdrager
    Vin
    ”PascalPas”

Stuur jezelf een mailtje, zet hem op standby en wacht. :wink:

ja dat is t m juist! haha! Dat had ik gister avond al 3 x gedaan maar hij kwam echt niet! vandaar dat ik het vroeg!
    heb het nu weer gedaan misschien dat t nu wel werkt….

Bijdrager
    Scrobz

hoe zet je dit eigenlijk aan want bij mij ontvangt hij alleen mail wanneer ik de mail app daadwerkelijk open. Ik heb verder alles op standaard (firmware 2.1)

edit:
    Wil er overigens bij melden dat ik dit nog nooit heb gehad, ook niet bij 2.0 (heb een eerste generatie iPhone en haal mail alleen binnen via wi-fi)

Bijdrager
    erwin85

Sinds versie 2.1 doet hij dit niet meer bij mij. Alleen wanneer ik Mail heb geopend haalt hij de mail binnen. Fetch staat aan en het werkte nog voor de update van 2.1

Bijdrager
    Vin

volgens mij doet ie t wel weer hoor!

Bijdrager
    Scrobz
    ”Graphsic”

Zou je dit willen onderbouwen, het is mij namelijk nog nooit gelukt deze push/fetch functie aan te zetten. Hoe “fix” je dit en wat zijn de vereisten?

Bijdrager
    Vin
    ”Scrobz”
    ”Graphsic”

Zou je dit willen onderbouwen, het is mij namelijk nog nooit gelukt deze push/fetch functie aan te zetten. Hoe “fix” je dit en wat zijn de vereisten?

Nou ik heb net mezelf n mail verstuurd en nu is het wachten maar!

Het is met gewone pop3 mail en fetch. Je moet push uitzetten, fetch aan en dan kan je n tijd kiezen.

Bijdrager
    Scrobz
    ”Graphsic”
    ”Scrobz”
    ”Graphsic”

Nou ik heb net mezelf n mail verstuurd en nu is het wachten maar!

Het is met gewone pop3 mail en fetch. Je moet push uitzetten, fetch aan en dan kan je n tijd kiezen.

Geniaal nu werkt het, bedankt! Ik vraag me dan alleen af wat nou het nut van die push functie is wanneer hij toch niet werkt…

Bijdrager
    Vin

push is met mobile me

Bijdrager
    Scrobz
    ”Graphsic”

push is met mobile me

Ja nee dat werkte inderdaad super goed dat mobileme :D,

Tussen mijn mac’s ging het prima alleen die hele iPhone push had ook weer een vertraging van een dag!

Bijdrager
    Vin

pff! dat is ook geen doen idd!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.