-
Q:
Fetchen van mail (pop mail)
Misschien een stomme vraag maar werkt het fetchen van mail ook als je iPhone stand by staat? Oftewel kan het zo zijn dat je iPhone in je broekzak zit en je op de hoogte wordt gebracht van nieuwe mails?? Of werkt fetch alleen als het scherm aan is?
De iphone handleiding gaf geen verheldering….Alvast bedankt!
hoe zet je dit eigenlijk aan want bij mij ontvangt hij alleen mail wanneer ik de mail app daadwerkelijk open. Ik heb verder alles op standaard (firmware 2.1)
edit:
Wil er overigens bij melden dat ik dit nog nooit heb gehad, ook niet bij 2.0 (heb een eerste generatie iPhone en haal mail alleen binnen via wi-fi)”Scrobz””Graphsic”volgens mij doet ie t wel weer hoor!
Zou je dit willen onderbouwen, het is mij namelijk nog nooit gelukt deze push/fetch functie aan te zetten. Hoe “fix” je dit en wat zijn de vereisten?
Nou ik heb net mezelf n mail verstuurd en nu is het wachten maar!
Het is met gewone pop3 mail en fetch. Je moet push uitzetten, fetch aan en dan kan je n tijd kiezen.
”Graphsic””Scrobz””Graphsic”volgens mij doet ie t wel weer hoor!
Zou je dit willen onderbouwen, het is mij namelijk nog nooit gelukt deze push/fetch functie aan te zetten. Hoe “fix” je dit en wat zijn de vereisten?
Nou ik heb net mezelf n mail verstuurd en nu is het wachten maar!
Het is met gewone pop3 mail en fetch. Je moet push uitzetten, fetch aan en dan kan je n tijd kiezen.
Geniaal nu werkt het, bedankt! Ik vraag me dan alleen af wat nou het nut van die push functie is wanneer hij toch niet werkt…
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.