12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    MacBoot

Feedback voor Apple

Ik stuur de laatste tijd erg veel feedback. Nu vroeg ik me af wat jullie allemaal als feedback hebben gestuurd?

Ik heb zojuist feedback gestuurd om alle printers onder 1 icoon te plaatsen in de dock, zodat je niet meerdere printers in de dock hebt

Daarnaast stuur ik veel feedback om de interface van de iPhone te verbeteren

Bijdrager
    Rickje

Ik stuur geen feedback (tenzij me systeem een serieuze foutmelding heeft o.i.d.), omdat er al genoeg andere mensen zijn die dit doen (, zoals jij).

Maar dat is natuurlijk mijn mening :)

Bijdrager
    Rub3n

ik verstuur telkens dat rapport als ik weer eens niet kan videochatten met mijn moeder haar MacBook. Maar kben nog nooit opgebeld of ik geslaagd ben… :cry:

Laat staan dat ze ut fixen!

Inactief
    Anoniem
    ”Rickje”

Ik stuur geen feedback (tenzij me systeem een serieuze foutmelding heeft o.i.d.), omdat er al genoeg andere mensen zijn die dit doen (, zoals jij).

Maar dat is natuurlijk mijn mening :)

Als iedereen er zo over denkt, krijgt Apple natuurlijk nooit feedback en blijven problemen onopgelost..

Bijdrager
    Saabs

Ik stuur voortdurend mijn rapport als Safari crasht, ivm flash moeilijkheden .. En dat is echt vaak ..
    De laatste tijd ook Adium rapporten ..

Bijdrager
    Afroman

De laatste tijd ook Adium rapporten ..

Volgens mij zal dat Apple haar reet roesten, daarvoor moet je juist bij het bedrijf zijn wat Adium maakt.

Bijdrager
    Saabs

Ja, dat bedoel ik. Dat rapport wordt gestuurd naar Apple, maar ook naar de makers van Adium.

Moderator
    Mac Daddy

En bij Flash ligt het vaak ook nog aan de code. Als de code niet goed is, dan kan ie onnodig gaan loopen, of teveel berekenen.
    Daar kan Apple ook zeer weinig aan doen. Hopelijk stuurt Apple het weer door naar het betreffende bedrijf dat het Flash ding gemaakt heeft.

Ik stuur vaak wel foutmeldingen door, behalve als het een paar keer achter elkaar gebeurt.
    En ik heb laatste een bericht gestuurd over Firewire in de MacBooks.

Bijdrager
    MacBoot

Net weer even feedback gestuurd dat ik vind dat je de MacBook Air net zo moet kunnen syncen als de iPhone met een andere Mac. En dan doel ik op het syncen van Macs met elkaar over het algemeen, het liefst gewoon via het netwerk. :finderoud:

Moderator
    Poezenbeest

In dat laatste geval zullen ze je wijzen op iDisk…

Bijdrager
    MouseMighty

Er is een groot verschil tussen feedback en feature requests :wink:

Bijdrager
    MacBoot
    ”Zerk”

In dat laatste geval zullen ze je wijzen op iDisk…

ze wijzen je nergens op want ze mogen niet direct beantwoorden:P
    maar met iDisk zit je op een data limiet en maximale schijfruimte, dus dat gaat niet werken
    ik bedoel echt syncen als de iPhone:P
    dus alleen een knopje aanklikken en that’s it:wink:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.