4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Wilson

Feedback gevraagd op ice speedway item

Hallo allemaal,

als je zin en tijd hebt (ongeveer 4 minuten), volg dan eens onderstaande link

http://www.dangoya.nl/movizio/racing/Film.html

Ik ben nieuwsgierig naar jullie reacties (over de indeling, de overgangen, is het goed op tempo, algemene look-and-feel etc).

Brand los als je op- of aanmerkingen hebt – maar houd mij heel!;-)

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Lewis Caroll

Top Wilson!

Loopt lekker snel, strakke beeldkwaliteit, goede narrator, goed te volgen verhaal.

Hier word ik vrolijk van :D

Bijdrager
    MacZero

Ten eerste: als collega editor/filmmaker wil ik zeggen dat ik het er erg netjes uit vind zien! Erg mooie beelden. Beelden komen mooi overeen met de tekst op de juiste momenten. Na het zien van het filmpje krijg ik zin om een race bij te wonen!

Ik heb echter wel een paar suggesties:

– Het beeld lijkt net niet sync te lopen met de muziek (kan aan het encoderen liggen). Beeld loopt een paar frames achter.

– Ik mis de snelheid in het verhaal over Touchdown Productions, vooral het aplaus kan naar mijn mening een stuk korter. Ik denk dat je dat stuk hebt gebruikt om nog een paar spectaculaire beelden te laten zien. Helemaal niks mis mee maar misschien kun je proberen het ‘this is your chance…’ verhaal al te laten starten tijdens de race beelden na de beelden van het klappende publiek. Of tijdens het applaus ook het volume van de muziek wat hoger te zetten.

– De laatste voice over heeft een hoger volume dan de rest. (goede duidelijke narrator overigens)

– Probeer eens om na de laatste voiceover, dus het einde van je video, het volume van de muziek weer omhoog te gooien, hierdoor word het einde wat krachtiger.

Bijdrager
    iDude

hoi

ik ben geen professionele filmer oid, maar heb wel naar je filmpje gekeken. Vond het er al redelijk uitzien. Hierbij wat commentaar:

2e deel over touchdown productions is idd niet zo goed (zie bovenstaande comments)

Ik had nog 2 kleine inhoudelijke opmerkingen over het eerste deel:

ik zou zelf enkele beelden op een andere plek monteren zodat het beter overkomt in combi met de (goede!) narrator). BV: ‘na enkele minuten: its fast, its exciting etc.. daar zitten dan beelden onder van motoren die de baan afrijden enzo. Ik zou daaronder juist weer beelden van rondracende motoren zetten.
    Aan het begin bv hoor je brullende motoren terwijl je dan vegende mensen ziet. Dit kan net iets sneller gemonteerd.

Enkele beelden gebruik je dubbel.

Kortom je hebt volgens mij genoeg tools om met een beetje opnieuw monteren het filmpje nog sneller te maken.

ps: je moet maar zo denken: veel commentaar misschien, maar iedereen vind het dus wel de moeite om naar het filmpje te kijken en je verder te helpen!

succes.!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.