11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    ottovds

Feedback Crowdfunding voor Notadesk mobiele standing desks

Hoi OMT,

Momenteel ben ik bezig met een Kickstarter campagne voor een vriend op te maken en op te zetten.

Het gaat hem over uiterst mobiele standing desks, die je onder meer met een zuignap aan het raam kan hangen.

Wat vinden jullie van de huidige Kickstarter pagina? Lijkt dit product iets wat jullie kunnen gebruiken? Graag feedback!

hier dus de preview (campagne is nog niet gelaunched)

https://www.kickstarter.c…ref=bp4rqz&token=b0762d56

Groet!

Otto

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door Night. Reden: productnaam verwijderd
    Bijdrager
    KarelWillem

Aangezien het product al verkocht wordt, lijkt het me dat er redelijk feedback voor handen is/zou moeten zijn? Ik vind b.t.w. dat Kickstarter veel te vaak wordt ‘misbruikt’ voor dergelijke campagnes. Jammer is dat.

Bovendien werkt bovenstaande link NIET.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door Night. Reden: Afbeelding verwijderd om lezers niet op het 'verkeerde been te zetten'
    Bijdrager
    KarelWillem

En…

Vraag en aanbod
    OMT is geen verkoop- of vraag- en aanbodsite. Het volgende is niet toegestaan:

• Te koop vragen of (al dan niet gratis) aanbieden van goederen of diensten
    • Ruilhandel of andere initiatieven waarbij een wederprestatie aangeboden of verlangd wordt
    • Oproepen om aan onderzoeken mee te werken, enquêtes in te vullen, in wedstrijden te stemmen, petities te ondertekenen of aan acties voor een goed doel mee te doen

Reclame
    One More Thing is geen promotiemedium voor initiatieven of aanbiedingen, buiten de voorbestemde advertentieblokken. Berichten die fungeren als reclame voor een website of ander initiatief worden verwijderd.

Bijdrager
    Brombeer

Kun je die plank ook voor de kop monteren?

Bijdrager
    KarelWillem

Als je een beetje glad voorhoofd hebt moet dat lukken.

Sleutelbeheerder
    Night

KarelWillem op 14 september 2020 om 17:05

En…

Vraag en aanbod
    OMT is geen verkoop- of vraag- en aanbodsite. Het volgende is niet toegestaan:

• Te koop vragen of (al dan niet gratis) aanbieden van goederen of diensten
    • Ruilhandel of andere initiatieven waarbij een wederprestatie aangeboden of verlangd wordt
    • Oproepen om aan onderzoeken mee te werken, enquêtes in te vullen, in wedstrijden te stemmen, petities te ondertekenen of aan acties voor een goed doel mee te doen

Reclame
    One More Thing is geen promotiemedium voor initiatieven of aanbiedingen, buiten de voorbestemde advertentieblokken. Berichten die fungeren als reclame voor een website of ander initiatief worden verwijderd.

Hij vraagt feedback over de vormgeving van de pagina, niet om te doneren. Maar inderdaad; een werkende link zou prettig zijn.

Bijdrager
    ottovds

Mijn excuses, de kickstarter website werkt niet altijd optimaal. Ik vroeg inderdaad voor feedback, aangezien ik me het OMT publiek steeds als een constructief forum heb gezien. Ik was ook jaren erg actief. Hoewel de campagne nu online is, hier de link: http://kck.st/2GSg1XR.

Bijdrager
    KarelWillem

Night op 14 september 2020 om 21:31

Hij vraagt feedback over de vormgeving van de pagina, niet om te doneren…

Call me suspicious. .;)

Maar een artikel wat al gewoon in de verkoop is op Kickstarter gooien is rode vlag nummer één.

(Helaas tegenwoordig schering en inslag).

Verwijzen naar een commerciële activiteit is rode vlag nummer twee.

Wat mij betreft is dit gewoon reclame.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 2 dagen geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    ottovds

<p class=”cite”>KarelWillem op 14 september 2020 om 20:05</p>
    Als je een beetje glad voorhoofd hebt moet dat lukken.

groot voorhoofd dan:-):-D

<p class=”cite”>KarelWillem op 15 september 2020 om 12:16</p>

Hij vraagt feedback over de vormgeving van de pagina, niet om te doneren…

Call me suspicious. .;)

Maar een artikel wat al gewoon in de verkoop is op Kickstarter gooien is rode vlag nummer één.

(Helaas tegenwoordig schering en inslag).

Verwijzen naar een commerciële activiteit is rode vlag nummer twee.

Wat mij betreft is dit gewoon reclame.

We hebben inderdaad het product al eerder verkocht in enkele test runs, maar dit gaat hem over een nieuwe versie, dat verfijnt, verbeterd is in een aantal opzichten.

Bijdrager
    KarelWillem

Yep, dat is mooi.

Hoe dan ook is en blijft het reclame voor een commercieel product.

Bijdrager
    KarelWillem

Hij vraagt feedback over de vormgeving van de pagina, niet om te doneren….

Lijkt dit product iets wat jullie kunnen gebruiken?

;)

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 2 dagen geleden door KarelWillem.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.