6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Nora is back

Feedback bij Apple

Ik heb net een heel gesprek achter de rug met Apple, hierin hebben we enkele problemen geconstateerd. Ik vraag aan de medewerker of deze problemen worden doorgegeven aan Apple. medewerker geeft aan dat dit niet het geval is. Wanneer ik dat wil doen dan moet ik naar apple.com/feedback en in het Engels nogmaals mijn verhaal gaan verwoorden.

Ik werk deels in een grote organisatie, daar is het de regel dat wanneer je in een gesprek, op straat, in de kroeg, tijdens een gesprek met een gebruiker, etc., iets van feedback hoort, dat je deze dan zelf doorgeeft en niet de gebruiker van het kassie naar de muur stuurt.

Dat Apple het je niet mogelijk maakt om de informatie uit hun eigen apps terug te kunnen zetten in een clean install vind ik ronduit slecht. De wijze waarop ik dit moet aankaarten bij Apple is nog veel betreurenswaardiger. Ik zat er over te denken om een MB 12″ te kopen bij de volgende update en een nieuwe iPhone zit er ook wel aan te komen, etc. Maar ik ga nu toch echt een beetje twijfelen. Is dit nu nog dat bedrijf dat zo goed en gebruikersvriendelijk was? Waar de dingen logisch in elkaar zitten en waar je goed geholpen werd. Ik merk er nog maar weinig van eerlijk gezegd.

Overstap maken. Die laptops van Dell zien er erg mooi uit, die XPS-serie. en dan verder zal het wel, kunnen ze allemaal het leplazarus krijgen.

Sorry hoor, maar ik moest dit even kwijt. Dit voelt zo ongelooflijk onlogisch en knullig. Wanneer dit een teken is van hoe e.e.a. werkt bij Apple, dan voorspel ik weinig goeds voor mijn toekomstige gebruikersgemak.

Geblokkeerd
    Anoniem

Overstappen dan… ?

Bijdrager
    Unlock32

Ik vraag me nu eigenlijk in gemoede af wat je dan in de toekomst dan verwacht van Microsoft, Samsung en Google. Mensen met dit soort argumenten (misschien wel terecht hoor) gebruiken dit steeds meer als excuus om iets ( goedkopers) van een ander merk aan te schaffen, iets wat je dus eigenlijk gewoon zou moeten doen.

Bijdrager
    tarun

Apple is een grote organisatie. Daar gaat dit meestal minder soepel dan je als klant hoopt. Microsoft en Google zijn zeker niet beter.

On topic: je kan altijd gebruik maken van de Migratie-assistent. Daarmee kan je data van een oudere computer of backup terugzetten. Werkt meestal erg goed.

Bijdrager
    Nora is back

Klopt helemaal, grote organisaties gaan zo om met contact. Ik moest even mijn frustratie kwijt.

Ondertussen blijf ik het een gebrek in de apps vinden, dat je de data niet los van de volledige backup kan terugzetten.

Bijdrager
    Shmoo

Ik moet nog steeds iemand vinden die voor mij een Safari bug wilt rapporteren. Als je dat zelf wilt doen moet je een developersaccount hebben.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.