3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Rickje

FCPX Multicam hulp mbt lege ruimte einde MC

Hoihoi,

Ik heb een groot project’je’ gemaakt, dit ging icm multicam editing. Foto 1 laat echter een grote lege ruimte zien na de multicam, deze grote lege ruimte schuif ook mee wanneer ik de schaal verander. Het probleem vormt zich echter bij het Project. Zie foto 2. Hier is de lege ruimte achter het project wederom te zien en ook hier schuift de lege ruimte mee naar mate ik de schaal verander.

Jullie begrijpen dat ik niet met een project zit dat 3 uur duurt (1 uur aan lege ruimte??), terwijl de video hoogstens 2 uur duurt.

Is dit normaal? Moet ik mij zorgen maken ontremd de zin hierboven, of is zal het de film gewoon na het laatste videofragment eindigen wanneer ik exporteer?

Hoor graag van jullie,
    Rick

foto 1

foto 2

Bijdrager
    ramrod

Is volgens mij normaal hoor , ik ben nu met een project bezig dat 40 min duurt en dan een zwart gedeelte achter het project heeft van ongeveer een minuut , als ik door op de – te gaan staan het project compacter maak krijg ik ook een zwart gedeelte van meer dan een uur .

Ik heb al meerdere projecten gemaakt maar dat zwarte gedeelte neemt hij niet mee bij het exporteren .

Bijdrager
    Rickje

Oke! Thanks!
    Is dat opgelost.

Ga ik nu even verder klooien met een FCPX die vastloopt wanneer ik van Proxy naar High Quality terug schakel met bronbestanden die op een externe schijf staan.. pfff

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.