11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Churchil

FCPRO X uploaden Youtube

Ik had gehoopt dat met de recente update ook de mogelijkheid om weer te uploaden naar Youtube weer hersteld was. Helaas bij mij niet. Ik heb naar aanleiding van posts op de diverse forums de dubbele aanmelding van google geĂŻnitieerd. Wat ok ook probeer, het wil niet lukken een projectje te uploaden naar youtube. Iemand nog tips?

Bijdrager
    Hansi2124

Het beleid bij Google is veranderd: je moet nu een Google+ account aanmaken i.c.m. je youtube account. Je krijgt dan een ander id wat eindigt op @pages.plusgoogle.com
    Met dat nieuwe id en wachtwoord van Google+ kan je via FCP X je video uploaden.

Erg gebruiksonvriendelijk, maar het is blijkbaar niet anders.

Als je dat niet wilt, is de enige mogelijkheid om je video te share als Master File en bij YouTube je video te uploaden als je daar bent ingelogd met je huidige account.

Bijdrager
    ramrod

Ik heb ook wel een aantal malen een film op YT geplaatst maar dat Uploaden duurde uren voor een HD film (720) van 10 min , is dat normaal .
    Ik zie films van een uur voorbij komen die zijn toch zeker bijna een week aan het uploaden ,,,?

Bijdrager
    Hansi2124

Dat hangt ook samen met de grootte van je bestand natuurlijk. Een bestand sharen vanuit FCP X naar YouTube van 10 minuten wat ongeveer 500MB is zal eerder klaar zijn met uploaden/verwerken op YT dan een bestand wat 2 of 3 keer zo groot is.
    Gewoonlijk ben ik met een bestand sharen van ongeveer 1GB van begin tot eind anderhalf uur kwijt. In die tussentijd kan je gewoon andere dingen doen, dus ik zie daar zelf niet zo’n probleem in…..

Bijdrager
    ramrod

Ik zeg ook niet dat ik het een probleem vind , vroeg me af waarom dit naar mijn idee wel erg lang duurt .

Bijdrager
    Buzz

Als je een interverbinding hebt via ADSL dan is de upload snelheid beperkt tot een fractie van de downloadsnelheid, en zit daar vrijwel zeker de bottleneck bij het uploaden van grote bestanden. Als je een film van een uur wil uploaden dan is het verstandig om ervoor te zorgen dat je dat via een internetverbinding met een goede upload snelheid doet. Anders moet je inderdaad wel erg veel geduld hebben en is de kans dat er in die tijd iets fout gaat met de verbinding ook groter.

Bijdrager
    Hansi2124
    Churchil op 01 januari 2014

Iemand nog tips?

Ja, gewoon reageren als je zelf eenmaal een topic hebt gestart…… Het is niet erg beleefd om je niet meer te laten zien nadat je eenmaal een vraag hebt gesteld en anderen proberen je te helpen.

Willumpie op 01 januari 2014

5. Mensen die niet meer reageren.
    Soms wordt er door iemand een beknopte reactie geplaatst waar je graag meer van wil weten om dichter bij een oplossing te komen. Bij verder doorvragen wordt er dan niet meer gereageerd… (of zou dat met puntje 1 te maken hebben…!?)

Bijdrager
    Churchil

@Hansi2124 Dat isook mijn gewoonte hoor! Ik had gevraagd mij te mailen als ee reacties gepost werden, maar blijkbaar werkte deze functionaliteit niet. Ik zal De Google+ tip gaan proberen. Alsnog bedankt voor de tip dus!

Bijdrager
    Churchil

Correctie: is mijn gewoonte niet hoor…..

Bijdrager
    Hansi2124

Okay. Daarom voor de zekerheid altijd je topic zelf in de gaten houden; dan ben je van niemand anders afhankelijk.;-)
    Succes.

Bijdrager
    Churchil

Ik heb nu mijn Google+ accountnaam ingevoerd wat eindigt op @pages.plusgoogle.com. Helaas wordt de invoer nog steeds niet geaccepteerd, krijg nog steeds de melding invalid accountante or password. Misschien dat de servers even tijd nodig hebben e.e.a. te verwerken, ik probeer het straks nog een keer.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.