10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    poeka

fcp,titels zijn onscherp?

Wie weet hoe het komt dat mijn titels ,die ik maak, in fcp niet scherp zijn? Zodra het beeld stilstaat is het haarscherp maar zodra het gaat lopen is het onscherp. Dit nog niet eerder gehad

Bijdrager
    B..

Het lijkt mij dat dat te maken heeft met je playback settings. De kwaliteit kun je van de playback verlagen zodat je sneller beelden terug kan zien (zonder lang te renderen elke keer). Als je de video gaat renderen als je klaar bent zijn je titels denk ik wel scherp… Denk ik?

Bijdrager
    poeka

Heb ik gedaan, het blijft onscherp. Mijn playback settings staan op dynamic. Heel vreemd!

Moderator
    Pete.Z

De titel van dit topic was ook niet echt scherp, even aangepast, levert vast meer respons op.

Bijdrager
    Anillusion

Dan is waarschijnlijk je tijdlijn of media te zwaar of je computer te langzaam om het in realtime op hoge kwaliteit af te spelen. Zet de playback settings eens op high. Waarschijnlijk krijg je dan een oranje of zelfs rode balk bovenin te staan. Als je het niet erg vind om steeds te moeten renderen tussendoor zou je zo kunnen werken. Ikzelf vind het realtime kunnen werken met wat kwaliteitsverlies tijdens playback niet zo erg, dus bij mij blijft het mooi op dynamic staan.

Overigens, kun je de volgende keer (of nu als je nog kunt bewerken) iets meer info geven in de titel van je topic? ‘fcp’ zegt veel te weinig over je probleem. bijvoorbeeld ‘FCP speelt titels af in lage kwaliteit’.
    EDIT: Pete.Z, je was me voor. Thanks ;).

Bijdrager
    poeka

Dank! ja, dat was niet echt duidelijk.

Bijdrager
    1234

In zulke gevallen altijd een export doen van het betreffende stukje, zul je altijd zien dat kwaliteit perfect is.

Bijdrager
    poeka

Nee dus, ook al geprobeerd. Blijft onscherp

Bijdrager
    1234

vaag… (letterlijk…)

[mod name=Rivanov url=/profiel/rivanov]Net als deze post..[/mod]

Bijdrager
    1234

@Rivanov, als je elke vage post hier moet modereren kun je je baan wel opzeggen, had je nog een punt??

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.