5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    EmuuuH

Fcp x weergave gebruikte shots

ik zag pas dat als je bij iMovie een shot uit een filmpje gebruikt dat er dan een oranje balkje onderaan het filmpje in de events browser komt. Zodat je kan zien wat je gebruikt hebt.

Ik kan dit in fcp x nergens vinden.. Weet iemand of het wel mogelijk is?

Bijdrager
    EmuuuH

niemand?

Bijdrager
    dohu

Ben ik ook benieuwd naar. Sinds lange tijd een korte filmpje in IMovie gemaakt (zo’n trailer) en merkte toen ook op hoe makkelijk het is dat je ziet welk materiaal je al gebruikt hebt. Ik ben het nog niet in FCP X tegengekomen. Denk dus ook niet dat het er (nu) inzit.

Bijdrager
    EmuuuH

Jammer, Dit lijkt me toch wel iets waar iedereen wat aan heeft amateur en pro..

Bijdrager
    ramrod

Nee dit gaat (nog) niet , zie reactie op een ander forum op de zelfde vraag .

It cannot mark clips specifically for used, but … there are a few tricks you could do to accomplish the same thing. You could use keywords to mark the clips you know you have used. You could also make a new event naming it specifically to convey its contents were used in that project then move or copy those clips you have used into that event. Still the ability to mark them as you would favorites would be a great feature, along with the ability to know which parts of a clip was used as well. These later things could be a feature requested through Apple’s feedback mechanism. Best wishes.

stephen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.