10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    ramrod

FCP X ,geen bewegend beeld in library

Als ik met het pijtje van mn muis over een clip in mn library ga dan heb ik geen bewegend beeld in mn viewer ,
    dit zou wel moeten volgens de video cursus van IZZY .

Iemand een idee hoe dit komt , staat er ergens iets niet goed ?

Bijdrager
    Qmagic

kleine bug waarschijnlijk, het komt een enkele keer voor bij mij, bij mij helpt het om even de muis ergens anders tegenaan te klikken, daarna werkt het weer bij mij.

Bijdrager
    ramrod

Wat ik ook probeer niets helpt .

Bijdrager
    Qmagic

staat het video materiaal soms op een externe schijf?

Bijdrager
    ramrod

Nee , heb het van de camera met FCP X geïmporteerd , ik gooi FCP X er ff af om het opnieuw te installeren wie weet helpt dat .

Bijdrager
    ramrod

Net alles er af en op nieuw geïnstalleerd , geen verbetering .

Bijdrager
    Qmagic

bedenkt me net, heb je niet toevallig (per ongeluk) skimming uitgezet? Je kunt dit voor audio en video apart aan en uitzetten.

(de meest linker is video skimming)

Bijdrager
    ramrod

Whow , ja dat is het ,thx

Nog ff een vraag , als jij een video effect aan een clip toevoegt , duurt het achtergrond renderen dan ook enige tijd of is het neer zetten op de clip en vrij snel klaar met achtergrond renderen ?

Bijdrager
    Qmagic

hangt af van het effect hoelang het duurt, maar fcp x gaat pas op de achtergrond (high res.) renderen wanneer je even niks doet. Wel is direct een preview zichtbaar van het effect. Wanneer de het renderen op de achtergrond begint kan je bij de preferences instellen bij playback (default staat deze dacht ik op 5 sec voordat het renderen begint).

Bijdrager
    ramrod

Ok dat is dus wel normaal , ik heb altijd met Vegas gewerkt dat werkt tot nu toe wel een stuk vlotter .

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.