4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Henschel

FCP X: file is missing

Goedemiddag,  omdat mijn ssd bijna vol was en ondanks dat ik alle video bestanden had verwijderd, was ik genoodzaakt om MacOs High Sierra opnieuw te installeren. dat is prima gelukt, want ik heb weer 750gb van 1Tb vrij. Daarna een videobestand(.mov) gekopieerd vanaf eet. hdd. FCP X opgestart en nog 17 chartermarkers toegevoegd. Ziet er prima uit. Gekozen voor Share om er een dvd van te maken, krijg ik nu opeens de melding: DVD: the file “beeld-000184.jpg is missing. Verder kan ik niet/kan niet op OK drukken, alleen cancel. Daarna FCP X verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, echter zonder resultaat.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Alvast bedankt,

Hans

• Dit onderwerp is gewijzigd 7 maanden, 2 weken geleden door  Night.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 7 maanden, 2 weken geleden door  Night. Reden: Titel verhelderd

Bijdrager
    KarelWillem

DVD: the file “beeld-000184.jpg is missing.

Je hebt beeld-000184.jpg blijkbaar zelf ingevoegd, en die is nu niet meer te vinden door FCP.
    Op zoek naar het origineel dus.

Het opnieuw installeren van FCP gaat daar niet bij helpen in ieder geval.

• Deze reactie is gewijzigd 7 maanden, 2 weken geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    Henschel

Beste KarelWillem,

Bedankt voor je reactie.

Het beeldbestand zit standaard in fcp x, het is de achtergrond.

Ik heb niets verwijderd, maar gelukkig, toen ik vanavond de mac weer aanzette, kreeg ik de foutmelding niet meer.

Probleem opgelost.

Bijdrager
    Hansi2124

Standaard zit dat echt niet in FCPX. Sowieso is het al een Nederlandstalige benaming van het bestand, terwijl FCPX Engelstalig is. En dan heeft het daarnaast nog een bijzonder nummer in de benaming staan, die ook niet standaard is. Ook heb ik het niet in mijn backgrounds kunnen ontdekken.

Dus je zal die achtergrond ooit er zelf in hebben geplaatst.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.