7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Voodoo

Fax Mailing Versturen

Hallo,

Ik moet voor een klant een mailing versturen via FAX! naar pl./min. 400 faxnummers. Ik ben me rot aan het zoeken naar geschikte software.

Met de software die ik tot nu toe gevonden heb kan ik de faxen alleen één voor één versturen en kan ik niet een gehele adreslijst met faxnummers selecteren!!

Weet iemand een oplossing???

b.v.d. Ronnie.

Bijdrager
    KarelWillem

Klanten die dat vragen moeten ze afschieten. :wink:

Ik had toch zo ontzettend de pest aan die eikels die meters van mijn faxpapier verklooide.
    Vond je ‘s-ochtends de hele grond weer vol met de meest onmogelijk onzin.

Nog erger dan SPAM-mail, omdat dit je gewoon papier en/of inkt kost.

Trouwens; welke debiel gebruikt er nog een fax?! Ik heb de mijne al in 1999 of zo afgesloten.

Bijdrager
    Voodoo

@KarelWillem

Ik heb ook een pesthekel aan Spam!!!

In dit geval echter gaat het om een autohandelaar die zijn HANDELSLIJST wil sturen aan collega autobedrijven. Deze handelaren (toch nog 400 debielen.. dan zijn jouw woorden) willen de lijst liever als Fax dan als Email…. tja kan ik ook niet helpen.

Bedankt voor je commentaar maar een oplossing heb je zeker niet…????

Gr…

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    Voodoo
    ”KarelWillem”

Ja tuurlijk wel…. :wink:

Haha…. (big smile)

Ik was deze ook al eerder tegengekomen. Het leek me niks…. toch maar proberen nu….. ik heb weinig keus lijkt het.

thanx!!!:D :wink:

Bijdrager
    KarelWillem

Er is ook nog zoiets als FAXSTF, maar dat is volgens mij ‘bagger’.

Maar het is wel Freeware, dus who knows:
    http://mac.softpedia.com/get/Utilities/FAXstf-X.shtml

Bijdrager
    Voodoo
    ”KarelWillem”

Er is ook nog zoiets als FAXSTF, maar dat is volgens mij ‘bagger’.

4-Sight lijkt uitgebreider en professioneler indd. (…. en het kost maar liefst $495!!!!)
    ….. FAXSTF doet precies wat ik wil en was binnen een paar minuten operationeel…. :o

Voor iemand die ooit nog eens van plan is om zelf een faxmailing te doen “Ter leering ende vermaack” : NIET DOEN!!! … Ik krijg nu met faxstf slechts 10 faxen (4pagina’s) per uur weg. Ik moet er 400!!! dus reken maar uit. Een telefoontje met een Faxservice leerde mij dat zij er 400 in 15 minuten doen!!! (en wat dat kost weet ik nog niet… offerte moet ik nog krijgen)

greetzzzz Ronnie.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.