9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Patries

favorieten verdwijnen (MacOs Sierre 10.12.5)

Mijn favorieten (aan de linker kant in een venster) verdwijnen steeds als ik mijn computer en laptop (MacOs Sierre 10.12.5) herstart of uit en aan zet.
    Wie weet hoe ik dit kan aanpakken? Het begint nu wel heel vervelend te worden:(

1 oplossing heb ik al gevonden (niet meer uit zetten), maar dat is natuurlijk niet echt een hele goede.

Iemand een idee?

Bijdrager
    Q-collective

Heb je het over de Finder, Safari, …?

Bijdrager
    Patries

Excuus, ik zal mijn post even aanpassen. Bedankt voor je snelle vraag!! Gaat om Finder

Bijdrager
    Q-collective

En met “verdwijnen”, bedoel je dan dat ze echt allemaal weg zijn? Of dat de standaard favorieten worden hersteld?

Bijdrager
    Patries

Die van Finder zelf (dus als je je Mac koopt zeg maar) die blijven staan, maar al mijn eigen die ik erin zet om niet door zoveel mappen heen te hoeven klikken gaan weg

Bijdrager
    Q-collective

Helder. Je kunt eens de com.apple.sidebar.plist trashen. Deze staat in je gebruikersbibliotheek in het mapje preferences. Even de Finder herstarten (of anders de Mac herstarten) en kijken wat er gebeurt als je dan weer mappen erin sleept.

Bijdrager
    Patries

Yes! ga ik vanmiddag proberen. Nu eerst een afspraak met een klant:-)

Bijdrager
    GoeieDag

Lijkt erg op dit draadje: https://www.onemorething.nl/community/topic/bureaublad-verdwijnt-steeds-in-de-navigatiekolom/
    Ik schat in: een derde partij progje…

Bijdrager
    Patries

Lijkt erg op dit draadje: https://www.onemorething.nl/community/topic/bureaublad-verdwijnt-steeds-in-de-navigatiekolom/

Die heb ik gisteren over het hoofd gezien met zoeken denk ik, lijkt inderdaad wel hetzelfde

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.