6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    abbenhui

Favorieten in Mail Big Sur [opgelost]

Vanmorgen Big Sur geïnstalleerd. Ziet er goed uit; tot mijn vreugde zijn de kolommen in Mail weer zelf te kiezen dus dat vind ik in elk geval een verbetering.
    Iets anders is de “Favorieten” aan de linkerkant:
    Onder Catalina stond daar Alle Inkomende, Alle concepten, Alle verstuurd, Alle reclame en Alle Prullenbakken.

Maar die laatste twee zijn er niet meer; in plaats daarvan staan ze nu onder de afzonderlijke accounts. Daarvandaan kan ik ze wel naar “Favorieten” slepen, maar hoe zorg ik nou dat ze dan ook weer samen onder 1 naam komen (dus niet twee keer Reclame, maar 1 keer “Alle Reclame”)

Iemand een idee? Zie afbeelding.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 weken geleden door abbenhui.
    Bijdrager
    JoopJoopJoop

Zou dit ook graag zo willen, ben benieuwd naar de reacties…

Bijdrager
    GoeieDag

Ik vermoed dat je eerst een betreffende mail moet hebben, zoals een concept, spam mail en weggegooide mail, voordat die postbussen er vanzelf bij komen. Dat is namelijk ook altijd het geval bij een nieuw ingestelde mail account.

Hij maakt dus betreffende postbus pas aan als ie ‘m daadwerkelijk nodig heeft.

Dat slepen vanaf de account zelf lijkt me niet slim, want dat is wat er op de server van de provider zelf staat.

Bijdrager
    abbenhui

@ GoeieDag: helaas. Zo simpel was het dus niet. Ik kan weggooien wat ik wil, maar er komt geen “alle Prullenmanden” in de lijst.

Bijdrager
    Olaf Klemann

Goedemiddag,
    Als je met de muis over het woord favorieten gaat komt er een plusje naast te staan. Hier kun je o.a. de favoriet ‘Alle in prullenmand’ en ‘Alle reclame’ toevoegen.

Bijdrager
    abbenhui

Je bent geweldig! Dank.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.