11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    verhoevenw

favorieten in Finder verdwenen

Sedert de overstap naar Lion is de linkerkolom van mijn favorieten in de Finder verdwenen. In het midden verschijnt er ook een vraagteken. Weet er iemand raad hoe ik dit kan oplossen?

Bijdrager
    AppleStef

Bijdrager
    verhoevenw

Stef, dat is het! Weer zo iets eenvoudigs dat ik over het hoofd heb gezien… Weet jij soms ook wat dat vraagteken in het midden betekent want dat staat er nog altijd.

Bijdrager
    AppleStef

Kan je het eruit slepen met CMD ingedrukt ondertussen?

Bijdrager
    verhoevenw

lukt niet, krijg steeds de “boing” te horen

Bijdrager
    AppleStef

Herstart Finder anders eens, druk CMD+ALT+ESC en dan Finder en dan ‘Start opnieuw’.

Bijdrager
    verhoevenw

bedankt Stef voor de tip maar zelfs na een herstart staat dat mysterieuze vraagteken nog altijd daar te pronken, vreemd maar ik zal er wel mee kunnen leven.

Bijdrager
    stavos

Er is een optie om knoppen toe te voegen in je Finder venster. Dat vraagteken is waarschijnlijk zo’n toegevoegde knop, maar mist zijn bron. Dus in de instellingen/voorkeuren/opties van de Finder even zoeken naar de mogelijkheid om je knoppen aan te passen (zit zelf nu niet achter een Mac, dus kan niet mee zoeken) en daar het vraagteken gewoon verwijderen.

Inactief
    Anoniem

Misschien verdwijnt het als je via ‘Pas knoppenbalk aan…’ de standaard set er naar toe sleept.

Inactief
    Anoniem

Stavos was me voor:-)

Bijdrager
    verhoevenw

Aan iedereen van harte bedankt voor de hulp! Dat vraagtekentje heb ik zo gewoon via de knoppenbalk weg kunnen vegen! Nu kan ik weer op mijn beide oren slapen;-)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.