6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Nora is back

Favoriete films/series uit de iTunesStore

Beste,

Waar ik nu erg benieuwd naar ben, wat is jouw favoriete serie/film die je in de iTunesStore hebt aangeschaft.

Ik heb het gevoel dat het aanbod best beperkt is, klopt dat?

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 2 maanden geleden door  Nora is back.

Bijdrager
    Shmoo

Series zijn volgens mij nog niet heel erg veel te koop in Nederland. En films vind ik persoonlijk een beetje duur om te kopen via iTunes, dan download ik ze liever gratis.

Er is ook dit topic.

Series op televisie: welke volg jij?

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 2 maanden geleden door  Shmoo.

Bijdrager
    Nora is back

Ja, dat topic had ik gezien, maar daarin worden vooral serie besproken die buiten de iTunesStore gekeken worden. Ik vind het zo jammer dat wanneer ik er dan eentje wil zien ik deze blijkbaar niet in de iTunesStore kan kopen, vandaar een topic dat exclusief gaat over iTinesStore content.

Wat vreemd dat er zo weinig in de NL store staat. Weet jij waarom dat zo is?

Bijdrager
    Shmoo

De meeste series op tv hebben contracten met televisiezenders over de hele wereld. Als RTL veel geld betaald voor de uitzendrechten voor een serie X dan kan de maker van die serie meestal niet diezelfde serie ook verkopen via een ander platform in dat land.

Bijdrager
    SvS

Jammer is dat, he. ik kan bijv. nergens The Wonder Years terugvinden of nog meer te gekke 80s/90s series.

Bijdrager
    nolivis

box office collections of your favourite movies

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.