3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Wolf

Fasttrack mét fantoomvoeding?

Ik ben op zoek naar zoiets als de M-Audio Fasttrack, die iemand me aangeraden had, maar dan mét fantoomvoeding. Iemand een tip? (liefst een beetje in dezelfde prijsklasse…)

Ik had zelf al de M-Audio Mobile Pre USB gevonden (159,-) maar zag dat die 16bit was ipv 24bit. Ik begin me net een beetje in deze materie te verdiepen dus weet niet of dit een enorm kwaliteitsverlies is. Een jongen met wie ik gesproken had, wees juist wel op die 24-bit van de Fasttrack en dat dat wel belangrijk was.

Ik heb een AKG SE 300B met een CK91 kop die ik op m’n videocamera gebruik en die ik dan ook mooi zou kunnen aansluiten op zo’n audio interface- voor het inspreken van voice overs en voor het klooien met Garageband, wat ik net ‘ontdekt’ heb. Leuk!:P

Bedankt,

Wolf

Bijdrager
    deSpaanseRente

Tsja in dezelfde prijsklasse..
    Als je betere specificaties wil zal je toch meer moeten betalen. de Fasttrack is nog maar een instapmodel, en het is dus logisch dat, als je hogere eisen wil, je hogere prijzen mag verwachten.

Bijdrager
    Wolf
    ”Lord_spianoman”

Tsja in dezelfde prijsklasse..
    Als je betere specificaties wil zal je toch meer moeten betalen. de Fasttrack is nog maar een instapmodel, en het is dus logisch dat, als je hogere eisen wil, je hogere prijzen mag verwachten.

Ik zei ‘liefst’, dus als dat niet lukt, dan hoor ik graag tips voor duurdere modellen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.