10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    ronybear

Facetime iOS9

Tot voor een maand kon ik horen als er iemand mij opbelde via fase time op mijn vergrendelde iPad nu niet meer hoe zou dat komen?

Bijdrager
    ronybear

ik heb ook gezorgd dat in instellingen ,bij niet storen “sta oproepen toe van ” op iedereen staat,wat kan ik nog doen?

Bijdrager
    SunKeeper

Op je iPhone kijken, wordt daar de belletjes nog wel doorgestuurd?

Bijdrager
    ronybear

nee op iPhone ook niet,naar iMac wel als hij uit sluimer is natuurlijk

Bijdrager
    KarelWillem

Als je er nu even Facetime en iOS 9 van maakt, zal je topic iets sneller onder de aandacht komen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Eventjes overal uitloggen van je isloudassount en daarna weer overal inloggen.

Bijdrager
    KarelWillem

Lol. Nalezen van zinnen doen we tegenwoordig niet meer hè?:)

Bijdrager
    ronybear

heb ik ook gedaan ben dan opnieuw beginnen zoeken en in instellingen- niet storen staat er helemaal onderaan (inkomende FaceTime gesprekken en meldingen worden stilgehouden als de iPad vergrendeld is) hoe kan ik dat veranderen ? ik denk dat daar de fout zit maar kan nergens iets aan of af vinken.

Bijdrager
    SunKeeper

Als Niet storen niet actief is, zijn die instellingen verder niet van toepassing. Het lezen van uitleg in de Instellingen lukt ook al niet bijster goed.

Waarschijnlijk moet je iOS eens backuppen en herinstalleren en daarna kijken of het wel goed werkt. Daarna je backup terugzetten en opnieuw testen.

Bijdrager
    Spinozo

Niet storen uitzetten lijkt mij een goed begin….

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.