10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    marrty

fans macbook pro

Vraagje: staan de fans van de MBP eigenlijk altijd aan, ook bij lage temperaturen (van 40 graden bijv.)?

Bijdrager
    Xigh

Ja

Bijdrager
    Grisolda

Meen je dat? Ik heb nu een iBook en heb het altijd super gevonden dat de fans pas aangaan als hij flink wat te doen heeft. Ik zit nu de overstap naar een macbook pro te overwegen waarbij ik er eigenlijk vanuit ging dat de pro net zo stil zou zijn als mijn iBook…:?

Bijdrager
    macses

volgens mij draaien bij elke computer de fans continu, enkel hoor je ze niet altijd. In rust draaien ze rond de 2000rpm terwijl wanneer je wat arbeidsvragende taken uitvoert dit snel oploopt tot 5000-6000 rpm. maar die normale 2000rpm die hoor je niet hoor. maar ze draaien wel continu

Bijdrager
    TandMac
    ”Grisolda”

Meen je dat? Ik heb nu een iBook en heb het altijd super gevonden dat de fans pas aangaan als hij flink wat te doen heeft. Ik zit nu de overstap naar een macbook pro te overwegen waarbij ik er eigenlijk vanuit ging dat de pro net zo stil zou zijn als mijn iBook…:?

Als het een witte iBook G4 is dat je nu hebt, dan ga je bij de overstap nog vaak met heimwee terug denken aan je iBook…..

Onze MBpro (eerste gen) ‘blaast’ continu, wordt (geweldig) warm en heeft vaak veel bedenktijd nodig, heeft trouwens 1 Gig ram….
    heeft ook nog het irritante ‘electriciteits gevoel’ als je m’ lichtjes aanraakt met je armen….

Eigenlijk min of meer een miskleum volgens mij

Bijdrager
    tommy666
    ”TandMac”

Onze MBpro (eerste gen) ‘blaast’ continu, wordt (geweldig) warm en heeft vaak veel bedenktijd nodig, heeft trouwens 1 Gig ram….

was het niet bekend dat er in de eerste generatie van de MBP’s foutjes zaten?ik denk wel dat tegenwoordig(en zeker bij de nieuwe 15 icnhers met LED backlight) alle kinderziektes eruit zullen zijn.

Bijdrager
    rbandel

…heeft ook nog het irritante ‘electriciteits gevoel’ als je m’ lichtjes aanraakt met je armen…./quote]

Heeft dat niet te maken met een geaard stopcontact??

Bijdrager
    Brent146
    ”macses”

volgens mij draaien bij elke computer de fans continu, enkel hoor je ze niet altijd. In rust draaien ze rond de 2000rpm terwijl wanneer je wat arbeidsvragende taken uitvoert dit snel oploopt tot 5000-6000 rpm. maar die normale 2000rpm die hoor je niet hoor. maar ze draaien wel continu

Inderdaad, je hoort ze enkel als je met je oor tegen je toetsenbord hangt. :P

Bijdrager
    TandMac
    ”rbandel”

…heeft ook nog het irritante ‘electriciteits gevoel’ als je m’ lichtjes aanraakt met je armen…./quote]

Heeft dat niet te maken met een geaard stopcontact??

Dat zou idd kunnen, want in onze (oude) woning zijn niet alle stopcontacten geaard….

Bijdrager
    TandMac

Inderdaad, je hoort ze enkel als je met je oor tegen je toetsenbord hangt. :P

Waardoor je wakker wordt als je met je kop op je laptop indoezeld…
    8)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.