8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    boekeloo

FAMILY-PACK

Oke ik was dronken, ik dacht dat ik op een andere vrouw lag, ik had een PC ….. (vrij naar Freek de Jonge), maar toen de kinderen er waren heb ik me altijd als een voorbeeldig echtgenoot en vader opgesteld!!
    Overal in huis leuk gekleurde iMac’s in een netwerk om mijn kinderen maar zoveel mogelijk (tegen de verdrukking in) te behoeden voor de misstappen die ik, hun vader, ooit eerder gedaan heb.
    Ga je vrolijk (na een lang weekend (ik moest werken)) je lang verwachtte Panther ophalen in Woerden (ik woon zelf in Bilthoven, niet echt om de hoek dus).
    Wat krijgt deze plichtsgetrouwe Family-man (ja wat moet je met zoveel mac’s in huis) te horen: de family-packs zijn er nog niet. NOU JA ZEG!! Dat is stom. Is dat iets nieuws die family-packs, kunnen ze dat niet gewoon plannen. Ze vragen erom dat je dan maar gewoon een single-user koopt. Ze zouden eerst die family-pack moeten releasen dat is slim!!! Maar goed toch maar besteld en een wel een mok gekregen (moest er wel om vragen overigens). Toch nog niet met lege handen naar huis (wel met lege zakken overigens).

Nou dat moest ik even kwijt hoor. Woorden van troost en begrip zijn welkom.

Bijdrager
    Kasper

In een reaktie op Panther op de Webwereldsite schreef Anson Ringenoldus het volgende:

Quote:

‘T is alleen wel zo dat je in Nederland geen family pack hoeft te kopen.
    Als je namelijk een normale MacOS X koopt mag je dit op elke mac die je thuis hebt installeren.
    Daarom werd met 10.2 dit familypack niet te koop aangeboden.
    Dit geldt trouwens ook voor Microsoft windows.
    Dat is ook de reden waarom de EULA van Microsoft in strijd is met de Europese wetgeving.

Geen woorden van troost, maar misschien vrolijkt dit je toch op ?

Bijdrager
    boekeloo

Dus niet, het is toch echt een fabeltje. Misschien wordt het wel gedoogd, maar het is zeker niet de bedoeling. Voor elke machine moet je een licentie hebben (aldus Apple zelf)

Bijdrager
    Kasper

Oh….sja…dan maar wachten op de family packs :(

Bijdrager
    Macfan1965

Ik heb hem op 14.10.2003 bij de Applestore besteld, en vandaag om 13:41 uur mijn Family-Pack ontvangen.
    Enige verschil met de Single-User versie is een velletje (A5) met een wijziging in de licentievoorwaarden.

Bijdrager
    Kasper

En een verschil in prijs neem ik aan ?

Bijdrager
    Macfan1965

Ja, oke…..
    Als je gaat rekenen kost alleen dat papiertje dus EUR. 80,00…..
    Dan denk ik wel dat je de sticker “Family-Pack” op de doos er gratis bijkrijgt !!

Bijdrager
    boekeloo

Ik heb hem nog steeds niet!!:cry:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.