7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Lexis

Fake – Een geautomatiseerde browser

Hallo,

Ik probeer het programma Fake uit; een webbrowser die je automatisch verschillende acties kan laten verrichten.
    Omdat er een aantal acties zijn die ik regelmatig doe, wil ik weten of het mogelijk is om het volgende in Fake in te programmeren, en hoe ik dat zou moeten doen:

Alvorens ik een film download, wil ik deze eerst op IMDb bekijken. Vervolgens ga ik vaak naar een bij Tim Kuik bekende website, om de film te zoeken, te sorteren op het aantal seeders en het torrent bestand te downloaden.

Nu wil ik dit graag geautomatiseerd; dat zie ik als volgt voor me:
    Ik typ op google de naam van de film in + imdb erachter. Bijna gegarandeerd komt dan de URL van de film op IMDb eruit rollen. Fake opent de juiste URL, en laat een melding horen / een javascript popup zien als de pagina geladen is. Ik moet dan op ‘OK’ drukken, en Fake opent vervolgens een nieuw tabblad, opent de Torrent site, zoekt op de torrent site de des betreffende film, sorteert op het aantal seeders, zorgt ervoor dat de bestandsgrootte tussen de 400MB en de 1,5GB zit, download het torrent bestand, klaar.

Extra leuk zou zijn als Fake dan een applescript start dat het torrent bestand opent, en indien gedownload in transmission kopieert naar mijn Externe HD.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft en in hoeverre is dit te realiseren?

Groet,

Julian

Bijdrager
    barrZ

zou idd gemakkelijk zijn.
    ik herken het wel.

alleen waarom nog torrents en geen nieuwsgroep?

Bijdrager
    Lexis

Dat is een vraag over de inhoud, en die discussie wil ik hier niet voeren; het gaat mij puur om de acties die Fake moet uitvoeren.

Bijdrager
    barrZ

excuse me. :-O
    aan inhoud ontbreekt het mij al jaren.

ga jij lekker verder met je torrents.
    houd je iig lekker bezig.

Bijdrager
    Lexis

Het was geen aanval, absoluut niet. Ik wil alleen voorkomen dat moderators deze discussie sluiten omdat er inhoudelijk over het downloaden van films wordt gesproken.
    Overigens maak ik wel degelijk ook gebruik van nieuwsgroepen.

Bijdrager
    barrZ

ok. duidelijk.
    ik kan je helaas niet helpen. heb torrents al jaren niet meer gebruikt.
    fake ken ik niet.
    succes verder.

Bijdrager
    Lexis

Oke. Niemand die het echt kent blijkbaar. Misschien dat dit meer onder programmeren valt anders? Vanwege Applescript en Workflow environment en Automator enzo?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.