8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jannn

Factuurprobleem

Ik heb van de week een betaalde app gekocht via click and buy voor mijn iphone. Op dit account was de rekening nog niet geverifieerd. Als ik nu een gratis app wil downloaden geeft mijn iphone een melding van dat er een factuurprobleem was met een vorige aankoop. Nu ik net negatieve verhalen over click and buy las wil ik de rekening niet verifiƫren. Zou ik deze aankoop nog makkelijk kunnen terugdraaien, zodat ik wel gratis apps kan blijven downloaden?

Inactief
    Anoniem

Mzzzz welke negatieve verhalen als ik vragen mag?
    Ik heb er nog geen problemen mee gehad maar ben wel benieuwd.

Inactief
    Anoniem

Nou tot mijn verbazing merk dat Apple zich ook niet aan de prijzen houd.
    Ik heb iets van 3 cd’s gekocht van 9.95 waarbij een aardig aantal nummers opstonden.
    Maar lijkt erop ze voor elk nummer 0,99 cent hebben gemaakt zit nu over de 60 euro daar …. echt vaag.

Inactief
    Anoniem
    ”Bolle1961″

dit bedoeld hij waarschijnlijk
    http://feeds.feedburner.com/~r/tweakers/mixed/~3/430775599/betaalsysteem-clickandbuy-kinderlijk-eenvoudig-te-misbruiken.html

Ja dat is idd niet best … maar wanneer word het bekend gemaakt dit is opgelost?
    Overigens mag geen enkele bank een afschrijving boeken als de naam niet overeen stemt met het rekeningnummer.
    In dat geval is de bank ook in overtreding en dit is een landelijk wet.

Bijdrager
    macpro

@defores: gewoon even contact opnemen met Apple. In de iTunes Store of op je factuur kun je wel ergens een e-mail adres vinden waar je ze kunt benaderen. Leg ze het probleem uit en dan komt er vast en zeker een goede oplossing uit.

Bijdrager
    jannn

Daarom betaal ik ook liever niet via internet, zoiets gaat altijd fout bij mij. Ik ga denk ik een itunes giftcard halen en daarmee die app betalen als dit mogelijk is.

Inactief
    Anoniem
    ”macpro”

@defores: gewoon even contact opnemen met Apple. In de iTunes Store of op je factuur kun je wel ergens een e-mail adres vinden waar je ze kunt benaderen. Leg ze het probleem uit en dan komt er vast en zeker een goede oplossing uit.

Ja ik zal nog even de bestel geschiedenis bekijken (misschien ik eventueel nog ergens overheen gekeken heb).
    Als ik aankoop history van Apple kan bekijken kan ik deze ook nog vergelijken.

——————————————————————————————————————————————————-
    Update ….

Ik heb hier toch te voorbarig mijn conclusies getrokken ik had meer gekocht dan ik dacht en
    de applicaties zijn hier ook mee in rekening gebracht dus met een gerust hart het klopt.
    Ik ben blij ik hier zelf fout zat.

Maar hetgeen hier onder vermeld vergis ik mij zeker niet in ik heb dat tevens nog gecontroleerd op my-tmobile.
    Dus hou het in de gaten.
    ——————————————————————————————————————————————————-

Verder heb ik nog een heel raar probleem bij T-Mobile.
    Ik heb de belstatus van T-Mobile geĆÆnstalleerd en tot mijn grootste verbazing zonder dat ik gebeld heb of ge-sms-t
    blijkt ineens mijn belminuten van 322 naar 300 te zijn gegaan. Maar ook de aansluit kosten hebben ze nog boven de 40 euro in rekening gebracht.

Ik vind dit gewoon een dikke puinzooi bij T-Mobile, ik heb ze inmiddels al gemailed en bel er nog achteraan.
    Maar zijn er nog meer die dit is opgevallen? ik kan iedereen van harte aanraden die belminuten nauwkeurig in de gaten te houden.

Eergister had ik nog 325 minuten … dag erna 322 minuten , toen dacht ik heb mij vermoedelijk verkeken.
    Maar vandaag staat er nog maar 300 minuten en waar dat is heen gegaan mag joost weten.

Dus aan alle iPhone bezitters ga hier op letten want dit kan en mag natuurlijk niet zomaar.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.