7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeroen-B

Facetime werkt niet meer

Hallo allemaal,

Sinds een paar dagen kan ik niet meer Facetimen met m’n vriendin.
    Als ik haar bel of zij mij belt, dan gaat hij wel over, kunnen we ook wel opnemen en gaat hij verbinden, maar na een paar seconde verbinden zegt hij “Facetime mislukt” (met onderin een knop “Bel terug” en “annuleer”).

Zowel via mijn MacBook en iPhone gaat het fout.

Ik heb me al een keer uitgelogd bij Facetime en weer opnieuw ingelogd, maar het probleem blijft. Wie weet hoe dit kan en heeft hiervoor de oplossing? Alvast bedankt:)

Bijdrager
    Apple-TechKid

kijk even naar het internet misschien valt het internet steeds weg bij jou of bij je vriendin

Bijdrager
    Jeroen-B

Internet is echt het probleem niet, hebben allebei een prima verbinding en het gaat al een jaar zonder problemen. Het moet iets anders zijn…

Inactief
    Anoniem

Ik heb sinds vandaag een probleem met ichat via mijn .mac account. Heb daarna Facetime probeert te activeren. Maar deze werkt eveneens niet. Daarnaast zoals Jeroen-B aangeeft is bij mij de internet verbinding absoluut geen probleem. Wellicht dat het aan de servers van Apple ligt. Maar op de site van Apple staat dat alles prima werkt.

Mocht iemand een oplossing hebben, of weten waaraan dit probleem ligt dan verneem ik dit graag.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Hallo,
    Ik heb ook problemen met facetime/iChat/Messages gehad.
    Ik had het opnieuw geïnstalleerd (Messages) maar dat werkte niet, dus heb ik het weer verwijderd, mijn MBP opnieuw opgestart en daarna weer geïnstalleerd, nu werkt het weer:)

Inactief
    Anoniem

Hallo, ik heb zojuist iMessage installeert. Maar zonder resultaat. Wat wel werkte was gmail talk via iChat. Maar die gebruik ik nooit. Dus het opnieuw installeren is hier in ieder geval geen succes.

Iemand nog andere suggesties?

De foutmelding die ik krijg is:

[…] Er heeft zich tijdens het verwerken van de registratie een fout op de server voorgedaan. Probeer het later opnieuw. […]

Alvast bedankt

Inactief
    Anoniem

Het probleem met iChat heb ik inmiddels weten op te lossen. Maar ben niet echt tevreden met deze oplossing. Ik heb namelijk de ssl-beveiliging uitgeschakeld. Nadat ik dat gedaan had werkte iChat weer. Maar wel vreemd dat ik voorheen altijd zonder problemen daarvan gebruik kon maken.

Facetime gebruik ik zelf niet maar wellicht da je daar ook de ssl-beveiliging kunt uitschakelen en zodoende het weer werken zal.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.