13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Erikzz

Facetime verdwenen na update 6.01

Hallo iedereen!

Ik ben in het bezit van een iPhone 4s, na een update naar 6.01 is facetime verdwenen in het hoofdscherm.( ik weet ook even niet of dit er standaard in staat) Als ik het gewoon wil activeren via instellingen-facetime en dan activeren vraagt hij om mijn apple id. na dit juist in te voeren vraagt hij dit opnieuw en nog een aantal keer dat ik netwerkinstellingen moet controleren. Ik heb het netwerk al opnieuw ingesteld en zelfs de telefoon terug gezet in fabrieksinstellingen, opnieuw de telefoon herstelt en nu geeft hij dit nog steeds aan!!!

Wie o wie kan helpen?

Alvast bedankt! Erik

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Facetime met iOS 6.01 heeft geen relatie tot subforum OS X, waar jij je topic had ondergebracht. Vandaar dat ik het heb verplaatst.[/mod]

Bijdrager
    Yggdrasil

Na een update naar 6.0.1 is Facetime verdwenen uit het hoofdscherm. (Ik weet ook even niet of dit er standaard in staat?)

Facetime heeft nog nooit in het beginscherm gestaan op de iPhone.

Na dit juist in te hebben gevoerd, vraagt hij keer op keer dat ik mijn netwerkinstellingen moet controleren. Ik heb het netwerk al opnieuw ingesteld en zelfs de fabrieksinstellingen teruggezet…

Je moet zorgen dat je verbonden bent met een Wi-Fi netwerk of je Mobiele Data netwerk. Je moet ook voldoende belkrediet hebben (bij mij bv. wordt er bij de activatie van Facetime iets van € 0,39 afgeschreven.

Bijdrager
    Ziegler

En is die activering éénmalig?

Bijdrager
    Yggdrasil

Ja, tenzij je de optie terug uitzet en dan terug aan. Het hangt ook af van provider tot provider denk ik. Ik kan me nog herinneren toen ik deze optie aanzette op mijn iPhone dat ik plots zag dat ik een paar cent kwijt was.

Bijdrager
    bedrocks

En een Facetime gesprek begin je door bij een contact in je telefoonlijst op een naam te klikken (natuurlijk bij diegene waarvan je weet hij heeft ook een iPhone 4 of hoger) dan onderaan zit een knop FaceTime.

Bijdrager
    Erikzz

Oke thanx hansi! Ben met beide verbonden, hij geeft ook aan dat id niet correct is terwijl ik deze al 2 x heb gewijzigd. Face time was al geactiveerd met het oude software en heeft ook correct gewerkt. En Krediet is ook geen probleem.

Bijdrager
    Yggdrasil

Als je ID niet correct is maak je kennelijk een fout met je wachtwoord… Het ligt dus niet per se aan je internetverbinding. Kijk eens of je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Bijdrager
    Erikzz

Het wachtwoord heb ik gewijzigd, hij blijft deze melding geven. Als je een back up maakt in itunes en je zet de iphone terug in fabrieksinstellingen en je herstelt de iphone, back-up je die fout dan ook mee?

Bijdrager
    Erikzz

Die activering is niet eenmalig, hij vraagt er constant naar.

Bijdrager
    Yggdrasil

Tuurlijk vraagt hij er constant naar, je bent niet ingelogd. :-/

Je moet eerst je Apple ID juist invullen vooraleer je de service kunt in orde brengen hé…

Bijdrager
    Erikzz

Haha begrijp ik;) was nog een antwoord op Zigler Als je dit juist doet blijft hij die melding geven. Ook na het veranderen van het wachtwoord. Ik zou verder niet weten wat je nog meer kan doen.

Bijdrager
    Pepitto

staat gewoon bij contacten en telefoon app:-)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.