7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    mac-er

FaceTime, is het nu echt gratis?

Hallo,

Ik lees overal op internet (en ook hier is de discussie gaande) dat er een aanmeldings SMS wordt verzonden naar een of ander nummer om FaceTime te activeren. Die kosten zijn volgens T-Mobile niet doorberekent naar de klanten.

Maar hoe zit het eigelijk als ik met een iPhone 4 naar een andere iPhone 4 connectie maak via FaceTime, worden er dan ook kosten geteld? B.v. een SMS met het huidige IP of zo iets.

Ik kan daar helemaal niks over vinden, en om nu 20 minuten bij T-Mobile in de wacht te blijven hangen zie ik ook niet zo zitten. Bovendien krijg ik hier waarschijnlijk ook antwoord van eigen ervaringen.

Bijdrager
    Trat

T-Mobile vergoed het, dus wat maakt het uit? Dat SMSjes is alleen om je nummer te registreren voor FT. Dat hoeft slechts een enkele keer.

Bijdrager
    mac-er

Zoals in mijn post staat weet ik dat hij wel eens sms’t ter activatie, en ook weet ik dat T-Mobile dat vergoed.

Maar wat ik me afvraag is of er voor FaceTime nog iets anders gebeurt (b.v. een SMS met een IP of zo) dat wel geld kost per gesprek.

Dus ik bedoel niet wat vergoed wordt, maar wat per gesprek is.

Bijdrager
    Trat

Gebruik van FT is gratis.

Geblokkeerd
    Anoniem

Tenzij je ‘m eerst belt natuurlijk, dan is het telefoontje natuurlijk gewoon betaald…

Bijdrager
    Trat

Maar dus niet het FT gesprek zelf…

Bijdrager
    KingAchille

FT gaat over WiFi en is gratis indien je gebruik maakt van een gratis WiFi punt. T-Mobile heeft inderdaad kosten aangerekend, maar deze worden teruggestort zoals we het hier op OMT al eerder over hadden…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.