7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Sven Dion

    Facetime en iMessage

    Ik heb een nieuwe iPod touch gekocht en wilde Facetime en iMessage uitproberen maar wat blijkt:

    Ik logde in en dan krijg je de vraag \”U wordt gebeld via uw e-mailadres. Welk e-mailadres wilt u daarvoor gebruiken?\” deze pagina zie je een seconde en dan springt het weer terug naar de inlog pagina.

    Zo gaat het ook met iMessage. Weet iemand een oplossing?

    Alvast bedankt!

    Bijdrager
    moller

    kan aan je routerinstellingen liggen (DNS)

    zie hier ook zo een probleem: http://www.onemorething.nl/community/topic/facetime-activering-op-ipod-touch-4g-doet-het-niet

    https://discussions.apple.com/thread/2575068?start=0&tstart=0

    De Apple ID die u gebruikt voor de registratie bij FaceTime op een iPad 2, iPod touch of FaceTime voor Mac moet een e-mailadres zijn.

    Als uw Apple ID geen e-mailadres is, kunt u deze wijzigen op appleid.apple.com. In dit artikel vindt u instructies om uw Apple ID te wijzigen.

    Bijdrager
    Sven Dion

    Dankje maar dit heb ik al geprobeert… Werkt helaas niet.

    Bijdrager
    pim939

    log je in via de instellingen app of de facetime/ imassage app?

    Bijdrager
    Sven Dion

    Ik heb beide geprobeerf…

    Bijdrager
    pim939

    Probeer anders eens je iPhone opnieuw op te starten (knopje boven ingedrukthouden) of anders je iPhone herstellen in iTunes en het daarna opnieuw probeeren.

    Bijdrager
    Sven Dion

    Een herstel zou kunnen. Uiteraard heb ik hem wel al herstart. Super bedankt tot nu en ik laat horen of het gelukt is.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.